Skravletråd Juli

Noen få dager før meg og jeg har ikke fått noen spørsmål. Men jeg har fått en gave, vet at vi har med oss er par fra ferie, at jeg får vipps av svigermor og trolig også min bror...

Men jeg har fått spørsmål ang jul da...

Her er det bare grått i lufta :( Med sånn hvitt skjær som var vondt å se på :inpain:
Men var ikke glo varmt så det er jeg glad for :) Selv om det hadde vært godt med litt sol

Kan man male møbler fra IKEA? Jeg har et mørk brunt tv-bord jeg gjerne skulle ha gjort lysere.

Trodde ikke det skulle ha noe å si om man maler det uansett om det er ikea eller ikke :shy:

Jeg kan ikke noe om slikt ^^
Tenkte på om man burde ha pusset møbelet for at malingen skulle sitte på eller noe ^^

Jeg kan ikke noe om slikt ^^
Tenkte på om man burde ha pusset møbelet for at malingen skulle sitte på eller noe ^^

Jeg har ikke så mye peiling jeg heller :hilarious: Men kan kanskje være greit å pusse vekk den fargen / malingen som er der nå også male med den nye fargen :) For tenker hvis du maler rett over så må det flere en ett strøk for at den gamle fargen ikke skal synes igjen om siden du går over til lysere farge :)

Shoppa ett par julegaver insta + mye klær til meg og kengubarnet

Jeg har ikke begynt med å handle julegaver ennå jeg :p Jeg syns det blir vanskeligere å finne hva jeg skal kjøpe til dem forskjellige :inpain: Barn har feks så mange leker at man vet ikke hva dem skulle mangle, og klær er jeg litt redd for å kjøpe siden jeg ikke vet om det passer eller ikke :hilarious: Så det er ikke enkelt :hilarious:

Jeg har ikke så mye peiling jeg heller :hilarious: Men kan kanskje være greit å pusse vekk den fargen / malingen som er der nå også male med den nye fargen :) For tenker hvis du maler rett over så må det flere en ett strøk for at den gamle fargen ikke skal synes igjen om siden du går over til lysere farge :)
Er det i det hele tatt mulig å pusse vekk?

Kan man male møbler fra IKEA? Jeg har et mørk brunt tv-bord jeg gjerne skulle ha gjort lysere.
Hvilket møbel er det snakk om fra Ikea? [emoji4]

Noen burde man nok pusse ned først ja tenker jeg. Noen burde gjerne grunnes med noe for at malinga skal sitte bedre. Sånn som malm kommodene feks er sikkert fantastisk enkle å bestille sånn folie på ebay til og forandre hele utseendet på de der. For de har så glatt utseende. Tenker den glatte teksturen der er enklere med slike steg enn hele nedpussinga og malinga da [emoji14] Men det er jo hva man srlv gidder.

Back
Topp