Skravletråd Juli

Æsj, så kjedelig[emoji13] slikt skjer ofte hos oss også....mannen ser ikke slikt, og glemmer fort![emoji848][emoji15]

Det er kjipt! Heldigvis gikk det helt fint, ingen flekker eller lukt :D
Det er mistanke om at min mann har adhd. Spørsmålet er jo om dette med klesvasken kan forklares av adhd, eller om det er en manneting. Det er jo så mange menn som glemmer slikt ^^

Godt å få trent litt i kveld. Følte ikke at jeg fikk tatt i noe særlig, men det er en start :)
Jeg skal sjekke værvarselet og planlegge trening framover. Har lyst til å få gjort unna litt før ungene legger seg. Yngste sover rett over stua, så jeg går på tær der om kvelden. Da er det lettere å kaste ut mann og barn slik at jeg kan trene, så får lillejenta sove godt i alle fall.

God morgen alle sammen

Du også.
Liker å være tidlig på jobb for å kunne dra tidlig hjem :)
Jeg våknet med en dårlig mage og måtte på do og innen jeg var ferdig kunne jeg likegodt stå opp.

Vil gjerne tidlig på jobb for å komme tidlig hjem jeg også. Resten av familien har ferie. Resten av året klarer jeg ikke det for jeg ender med hovedansvar for barnelogistikken med vask og klær og mat og matpakke og hele greia.

Men enklere nå. Bortsett fra at yngstemor våkna og ikke vil at jeg skal dra, hun var sutrete og gråt av og på i en time i går og begynte igjen nå. Å gå i bhg mens mamma jobber er greit. Men å være hjemme med pappa og søsken er at "Mamma forlater meg" visstnok.

Også er det jo gøy å stå utenfor jobb 7.15 og ikke være sikker på koden for å komme inn da... Den bruker jeg jo ikke så ofte... Bare før halv åtte nede og før sju her oppe på kontoret samt om jeg jobber lenge og går ut i gangen for å gå på do etter seks.

Ser på Tangled med ungene. Etterpå må jeg vel prøve å rydde litt kanskje.

Back
Topp