Skravletråd Juli

God morgen, Tamara.

Det føles fra mitt ståpunkt som om det kanskje ikke er heeeeelt så vondt med første dag etter ferien når jobben din er dette [emoji5]

Men så er det vel mye mer til den jobben enn å si god morgen her da :)
Ganske mye mer ja ;) Jeg jobber ikke bare her på forumet for Sandviks ;)

Ja! Og det var ikke noe som ikke kan erstattes, så det var enda mere flaks.
Ja. Maks uflaks at det var den kjolen hos oss. Mannens t-skjorte bryr jeg meg ikke om.

Forresten. Som initiativtaker til den skjerpings-tråden fra i vår, vil du ha en mening for høsten?

Ja. Maks uflaks at det var den kjolen hos oss. Mannens t-skjorte bryr jeg meg ikke om.

Forresten. Som initiativtaker til den skjerpings-tråden fra i vår, vil du ha en mening for høsten?

Spørs når du tenker å sette igang. Ting skjer på hjemmefronten for tiden, så det blir travelt framover håper jeg (bank i bordet). Men fra september/oktober har nok ting roet seg håper jeg.

Spørs når du tenker å sette igang. Ting skjer på hjemmefronten for tiden, så det blir travelt framover håper jeg (bank i bordet). Men fra september/oktober har nok ting roet seg håper jeg.
Tja, jeg er sånnsett trolig kanskje klar litt før, men vi får se. Tenkte få litt "status" fra dem som er med så tar vi det når det er stemning for det.

Aktiviteten i tråd tok jo ferie...

Tja, jeg er sånnsett trolig kanskje klar litt før, men vi får se. Tenkte få litt "status" fra dem som er med så tar vi det når det er stemning for det.

Aktiviteten i tråd tok jo ferie...

Japp. Jeg er med i tankene, og når ting faller på plass så jeg er jeg med for fullt igjen :D

Hmmm. De som er venstrehendte, strikker de mot høyre? Jeg som er høyrehendt strikker mot venstre, som i at det er høyre pinne som er den jeg strikker med.

Hmmm. De som er venstrehendte, strikker de mot høyre? Jeg som er høyrehendt strikker mot venstre, som i at det er høyre pinne som er den jeg strikker med.

hvis jeg ikke tar feil så strikke dem samme vei eller "ikke" :hilarious:
Trenings sak som det er for oss andre vi skal lære å strikke :)

Jeg strikker som en høyrehendt siden min mor ikke klarte å lære meg noe annet og dengang jeg virkelig lærte det fant jeg bare videoer på nett av folk som strikket høyrehendt.

Bahh, hvor mye klær kan en unge ha?

Gjennomgang av kommoden til mellomste. Jeg luket ut masse. Skikkelig masse. Og fortsatt går nesten ikke skuffen med gensrenog t-skjorter igjen.

Og dette er før hun får det som hun arvet i sommer... Heldigvis er noe av det litt for stort så jeg holder det i en pose til våren sikkert, hun fikk en pose i vår av det hun arvet i fjor sommer. Tanta et halvannet år eldre og en god del lenger nemlig.

På sikt skal vi innrede gjesterommet til henne og da må hun få seg garderobeskap. Skyvedør, sikkert med tre dører, det er enormt mye klær den jenta har.

Skal trene litt til video for første gang på flere uker. Etter at vi ommøblerte har det ikke vært plass til aerobic siden jeg da dæljer inn i lampa (lavt under taket, lampa er i hodehøyde). I kveld blir det å ta oppvarmingsdelen, og så gå rett på styrketrening. Det bør gå.

Skal trene litt til video for første gang på flere uker. Etter at vi ommøblerte har det ikke vært plass til aerobic siden jeg da dæljer inn i lampa (lavt under taket, lampa er i hodehøyde). I kveld blir det å ta oppvarmingsdelen, og så gå rett på styrketrening. Det bør gå.
Ingen trening på meg i kveld, men lurer på å gå hjem fra jobb i et raskt tempo i morgen :rolleyes:

Back
Topp