Hmm. Neimen ikke enkelt da. Nye tenner?
Godt mulig. Hun har 8, puppene mine mener at det er mer enn nok for en stund
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmm. Neimen ikke enkelt da. Nye tenner?
Jeg tenker meg inn på wow en liten tur gitt. Ikke vært der på evigheter jo [emoji849][emoji23]

Selvfølgelig, var også mer igjen når jeg var ferdig med å sylteHåper de fikk noen smaksprøver[emoji28]
Innser at det har skjedd mye der siden sist og nå vil jeg ikke være der mer [emoji849][emoji23] Hva pokker !!!Men jeg er jo ikke hjemme jo![]()
Ja, vi var det. Rundt 20. Og nå er ungene kommet i seng.Er dere kommet hjem nå??[emoji16][emoji122]
En sånn musefar er god å haMusefar kjenner Musemor litt for godt.
Musemor har bestemt seg for å stå opp med de minste når de våkner i 6-7 tiden selv om Musemor først sovner rundt 4.
Musemor er en flittig liten mus.
Hun skal lage frokost til de minste musebarna og ta de med ut.
Mens de leker skal hun sjekke terrassen nede som hun rengjorde dagen før og sjekke om den er tørr nok til å males.
Ta barna inn, lage lunsj til dem og frokost til Musefar og eldste musebarn.
Dra ut og kjøpe jordbær, og det som trengs til å lage syltetøy etter å ha satt i gang oppvaskmaskinen med syltetøyglassene.
Må bare sette deigen til nan-brødene til i kveld og lage raitaen...
Lage syltetøy samtidig som man fôrer musebarna igjen.
Legging og laging av god mat til mannen og jeg, håper bare syltetøyet er ferdig.
Noen som kan duplisere Musemor....
Musemor sier ingenting om planen, men Musefar kjenner sin Musemor, og Musemor spinner rundt sin egen akse siden hun vil få til alt for mye og er alt for sliten..
Musefar spretter opp med de små musebarna.
Etter at han har passet på at Musemor faktisk har tatt seg tid til å spise ordentlig, gjør han klar til maling med papp og tape, og begynner å male etter det.
Musemor setter deig, lager raita, og drar ut for å handle uten å måtte stresse for å får tid til alt.
Syltetøy er laget, god mat er spist, 2 strøk er malt, og ikke alt er gjort av Musemor
Hvertfall med en slik Musemor jeg erEn sånn musefar er god å ha
Innser at det har skjedd mye der siden sist og nå vil jeg ikke være der mer [emoji849][emoji23] Hva pokker !!!
Du vet hvor mye klokken er?Hmmm. Har en vond følelse i magen, som om jeg krangler med noen. Jeg gjør ikke det, så vidt jeg vet. Værsyk kanskje? Det regner og tordner litt, men jeg liker jo regn, og jeg er ikke redd for torden.
Dårlig samvittighet for dårlig kosthold? Stress? Hmmm. Det er et mysterium!
Du vet hvor mye klokken er?
- Trøtt
- Sliten
- Dårlig samvittighet for å ikke å være i seng
+++
Hvilket minner meg på, kanskje legge seg snartTviler på det, det er langt ifra uvanlig at jeg er våken på dette tidspunktet![]()
Hvilket minner meg på, kanskje legge seg snart
Må bare slutte å le først..

Det hadde viHåper dere har hatt en fin dag[emoji16]
GmGod morgen![]()