Skravletråd Juli

Vi har hatt påtvunget "kjørebleie bare i tilfelle" like etter bleieslutt vi. Altså, fordi den ene sluttet i påskeferien og den andre like før sommerferien og dette betydde en 8 timers kjøretur med nylig bleiesluttet unge som sov mange timer i bil....
Ah. Det har vi ikke klart her. Total nekt og hyl da. Har stoppa langs møteplasser og tissa i skog [emoji39] Og vi ikke har nådd en rasteplass akkurat der og da eller bensinstasjon da. Men er ikke akkurat som de gror alltid langs veien gitt [emoji39]

Ah. Det har vi ikke klart her. Total nekt og hyl da. Har stoppa langs møteplasser og tissa i skog [emoji39] Og vi ikke har nådd en rasteplass akkurat der og da eller bensinstasjon da. Men er ikke akkurat som de gror alltid langs veien gitt [emoji39]
De gror ikke akkurat alltid langs veien nei. Problemet var dog at de sov, og enda brukte nattbleie, i alle fall eldstemann. Våken sa de jo fra, men i søvne....

De gror ikke akkurat alltid langs veien nei. Problemet var dog at de sov, og enda brukte nattbleie, i alle fall eldstemann. Våken sa de jo fra, men i søvne....
Den er verre ja. Her tok de begge deler på en gang. Og minste sover aldri i bil. Noe som er egentlig litt frustrerende til tider [emoji849] Kunne godt tenkt oss hu sov litt gitt. Sånn generelt sett liksom når vi gjerne kjører lange distanser og gjerne står opp grisetidlig

Den er verre ja. Her tok de begge deler på en gang. Og minste sover aldri i bil. Noe som er egentlig litt frustrerende til tider [emoji849] Kunne godt tenkt oss hu sov litt gitt. Sånn generelt sett liksom når vi gjerne kjører lange distanser og gjerne står opp grisetidlig
Mine sov ganske lenge i bil, de to eldste. Yngste sover ganske lite. Og mellomste kunne vel sluttet dag og natt samtidig men eldste slet med sengevæting i en del år også

Dagen i dag har vært fin, men det har vært full rulle hele veien. Nå er det på tide å ta kveldsstellet og få lillejenta i seng. Håper hun sover bedre i kveld enn i går, mammaen trenger en pause :hilarious:

Må være "verdens verste mamma" :P

Her kommer jeg hjem med en hel kasse jordbær, og ungene sperrer øynene opp, og så sir jeg at jeg skal bruke de til å lage syltetøy..

Dagen i dag har vært fin, men det har vært full rulle hele veien. Nå er det på tide å ta kveldsstellet og få lillejenta i seng. Håper hun sover bedre i kveld enn i går, mammaen trenger en pause :hilarious:
Vi er nok ikke hjemme på en time enda, og så må vi ha inn en del fra bilen og ha i ungene mat før de legges...

Endelig landet i god stolen. Har hatt en lang dag med verksted og ikea og babyshop og handlet. Nå er bilen fikset (reklamasjon) trappegrind kjøpt inn og montert 1 av 2, og barnestol lik som våre stoler er montert. Ble skikkelig kult! Laget middag og vafler til kveldsbesøk, vasket dyner og klær og badet og ammet lille. Håper på en roligere natt enn den som var...

Endelig landet i god stolen. Har hatt en lang dag med verksted og ikea og babyshop og handlet. Nå er bilen fikset (reklamasjon) trappegrind kjøpt inn og montert 1 av 2, og barnestol lik som våre stoler er montert. Ble skikkelig kult! Laget middag og vafler til kveldsbesøk, vasket dyner og klær og badet og ammet lille. Håper på en roligere natt enn den som var...
Hvertfall en travel dag hører jeg. Får da håpe natta er roligere [emoji169]

Sover hu ikke så godt for tiden i varmen?

Hvertfall en travel dag hører jeg. Får da håpe natta er roligere [emoji169]
jo, men litt greit og. Lille er en klegg for tiden og jeg får ikke gjøre noe uten at hun bæres. Har henne i bæreselen og, men bare det å dysje er uaktuelt og hun kryper inn til meg. Så å kjøre en del bil og to turer ut med bikkja og vogna har gitt meg litt avbrekk :)

Vi hadde og en travel natt i går. Føler med deg!

Back
Topp