Hodepinen begynte i går og har visst bare utvikla seg videre over til migrene. [emoji849][emoji17] Godt kvelden nærmer seg og mannen kom akkurat hjem og kan hjelpe nå da
God bedring søte du[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hodepinen begynte i går og har visst bare utvikla seg videre over til migrene. [emoji849][emoji17] Godt kvelden nærmer seg og mannen kom akkurat hjem og kan hjelpe nå da
Hodepine. Det sitter vel i nakken. Trøtt etter en kort natt. Hatt en fin dag da![]()
Da må jeg kjøpe en til [emoji849][emoji23] har 3 egentlig. Men kun 1 som er fin nok til å steke i. De to andre henger de fast i. Dessverre [emoji37]Stek i to panner samtidig[emoji28]
Jada, det er jo koselig det, det var bare litt vel varmt rett og slett.
Jaja. Ferien er over. I morgen reiser vi hjem og selv om det kanskje er litt dumt å si, jeg ser frem til det og har kjent på behovet for å si "men heldigvis ikke lenge til vi skal hjem" flere ganger de siste dagene. Så selv om ungene ikke er klar så er jeg veldig klar.
Denne ferien har vi hatt 3-4 dagen med feber og en 5-6 dager med omgangssjuke totalt.
Veldig glad for at vi har hjemmeferie i år og ikke reist bort
Bare det hjelper. Så får strikkinga ta pause litt. Her har jeg ikke rørt det en gang... Ikke sett på en gang. [emoji37]Takk [emoji173]️
Tok et par Paracet, og ble tålelig sløv gitt. Vanskelig å strikke da [emoji14]
Men det hjalp mot Hodepinen, så får jeg bare håpe at det holder seg slik.
Har dessverre ikke det![]()
Takk. Det er klart det er noen mil å kjøre men etter min mening likevel noe jeg ser frem til. Og vi har visst ca 6 timer med lydbok. Jeg trodde vi hadde tre. Så, ja.
Ikke nå i alle fall. Kommer vel med noe som ikke er det jeg tenker meg og ikke passelig i så fall ved en senere anledning. Men trolig ikke
Prøvde meg på trening i kveld, ikke helt vellykket, men ved tanke på at det bare er 1,5 døgn siden jeg lå utslått med omgangssjuke![]()
Da må jeg kjøpe en til [emoji849][emoji23] har 3 egentlig. Men kun 1 som er fin nok til å steke i. De to andre henger de fast i. Dessverre [emoji37]
Velge å se det positive i det, det ødelegger hvertfall ikke en ferie vi har betalt masse forErgerlig når det blir sånn[emoji20]
Velge å se det positive i det, det ødelegger hvertfall ikke en ferie vi har betalt masse for![]()
Med 3 ungen som holdes hjemme (foruten en liten tur på IKEA) siden de er litt slappe.Rare du, er du gal?![emoji38][emoji85]slapp av litt nå!
Samme temperatur som her detHilser på fra verandaen på Mallorca[emoji16]
Her er det over 30 grader, strålende sol og vi storkoser oss![emoji16]
Vi eier jo så det er veldig greitDet har ikke vi tilgang på så det blir det ikke
Vi eier jo så det er veldig greitDet har ikke vi tilgang på så det blir det ikke
Ja synes dtFlinkeste gutten![emoji16][emoji122]
Nei. De er for kjøttdeig og slike middager. [emoji849][emoji23]Sånne panner går ikke ann å bruke[emoji28]