Ja, får lov hvis jeg vil, tror jeg. JM sa iallefall det.Jippi.
Får du lov til å gå helt til termin dersom det ikke setter igang før?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, får lov hvis jeg vil, tror jeg. JM sa iallefall det.Jippi.
Får du lov til å gå helt til termin dersom det ikke setter igang før?
Gøy! Hvilke bøker da ?Vært på biblioteket og lånt bøker, kengubarnet kom hjem med 6 stk![]()
Ha ha morsomtKan jeg få mer?
Nei
Kan jeg få mer?
Nei.
Debatt mellom eldstemann og lillemor. Han fikk ansvar for posen med druer.
Ingrid, nå må du være tålmodig, sa jeg
Ja, mamma, jeg er modig. Kan jeg få mer?
Pax bøkerGøy! Hvilke bøker da ?
Det kunne like gjerne ha vært oss.Herregud så lite planlagt. Rydde og pakke iløa en time. Og gå på do (mannen har problemer med magen) skifte klær på lille, lifte hunden (lille har feber - tannfrembrudd ?) Og det er SÅ lummert og varmt her. Nå er vi nå på vei til båten i Hirtshals. Om noen treffer noen illeluktende svette småbarnsforeldre så er det oss. Og ja, vi vet at vi lukter. Men deo og rene klær var noe vi måtte gi tapt for i all hast. Vi har nemlig kjøpt is og spist god mat og gått tur idag. #fornuftigferie.
Koser oss på ferie vi nå hos mine foreldreNoen som skal ut på noe spesielt idag?Trengte å skravle litt så tiden gikk litt fortere
![]()
Ja himmel 32 grader når vi kom herDet er så varmt , tror jeg hoppe i bassenget
37 fullgåtte uker med tvillinger i magen i dag!
Stas![]()
Kjenner følelsen meget godt, for noen år siden bodde vi hos svigers en periode å hun sorterer ikke engang farger. Truser, t-skjorter, skjorter, sokker og håndklær går i ett fett for henne. Strømpebuksene til jentungen ble tromlet så str 110 ble jo selvfølgelig str 50 etter et par vask. Endte med at jeg begynte å gjemme skittentøyet vårt å vaske det mens hun var på jobb..Kan dere hjelpe meg å huske til neste år? Når vi ikke skal være her to uker, forøvrig
At vi ikke legger klær til vask, vi tar med nok.
Så slipper vi at nye klær blir ødelagt. Tidvis grunnet svigermors vask på for høy temp og dengang hun hadde trommel gikk alt dit. Inkl en skjorte mannen derved aldri fikk brukt.
Denne gangen har maskinen vært ødelagt. Jeg har som vanlig lagt vaskeklutene på badekarkanten til de var tørre men svigermor praktiserer å legge dem rett i skittentøyet. Også når det ikke vaskes på en uke eller så. Altså. Jordslag på jentungens kritthvite favorittkjole. Ny, for henne. Mye. Over hele fronten. Men ny for henne er arvet. Og derved ikke i salg.
Og elegant spredd på mannens nye treningstskjorte. Den lar seg erstatte, det er bare snakk om penger. Kjolen er ikke like greit.
Eddik skal prøves men trolig må jeg bare prøve å se om jeg finner en ny som ligner.
Og så snakker jeg med henne om hva som skjedde og hvorfor. Også gjør vi det ikke sånn. Greit å få vaske klær her. Men jeg har hvert år med med vått skittentøy hjem pga denne praksisen, det som ikke bla vasket de siste dagene. Jordslag har vel ikke skjedd før, ikke så mye i alle fall, men grunnet bare sporadisk vask hos naboen ble hvitt ikke prioritert.
Og. Blæ.
Det går somregel et plagg eller to i året på vask her synes jeg. Sikkert ikke sant og jeg var sikkert urettferdig så mannen ble sur. Men denne kjolen. Det var surt. Tskjorta driter jeg i, det er bare penger. Noen hundrelapper er det jo men det er greit. Den jeg ikke får erstattet er kjipere
Kan dere hjelpe meg å huske til neste år? Når vi ikke skal være her to uker, forøvrig
At vi ikke legger klær til vask, vi tar med nok.
Så slipper vi at nye klær blir ødelagt. Tidvis grunnet svigermors vask på for høy temp og dengang hun hadde trommel gikk alt dit. Inkl en skjorte mannen derved aldri fikk brukt.
Denne gangen har maskinen vært ødelagt. Jeg har som vanlig lagt vaskeklutene på badekarkanten til de var tørre men svigermor praktiserer å legge dem rett i skittentøyet. Også når det ikke vaskes på en uke eller så. Altså. Jordslag på jentungens kritthvite favorittkjole. Ny, for henne. Mye. Over hele fronten. Men ny for henne er arvet. Og derved ikke i salg.
Og elegant spredd på mannens nye treningstskjorte. Den lar seg erstatte, det er bare snakk om penger. Kjolen er ikke like greit.
Eddik skal prøves men trolig må jeg bare prøve å se om jeg finner en ny som ligner.
Og så snakker jeg med henne om hva som skjedde og hvorfor. Også gjør vi det ikke sånn. Greit å få vaske klær her. Men jeg har hvert år med med vått skittentøy hjem pga denne praksisen, det som ikke bla vasket de siste dagene. Jordslag har vel ikke skjedd før, ikke så mye i alle fall, men grunnet bare sporadisk vask hos naboen ble hvitt ikke prioritert.
Og. Blæ.
Det går somregel et plagg eller to i året på vask her synes jeg. Sikkert ikke sant og jeg var sikkert urettferdig så mannen ble sur. Men denne kjolen. Det var surt. Tskjorta driter jeg i, det er bare penger. Noen hundrelapper er det jo men det er greit. Den jeg ikke får erstattet er kjipere
Var godt med badJa himmel 32 grader når vi kom her
Han er sikkert opplært hjemmefra.Så irriterende!
Min svigermor irriterer meg n det kommer til klesvask hun og. Hver gang eldste kommer hjem fra overnatting der så ligger skitne klær sammen med rene klær. Eldste sliter med at hun tisser seg ut, så da må klær som i utgangspunktet er rene vaskes likevel ><
Min mann kaster forøvrig våte klær og kluter rett i skittentøyskurven, og jeg går etter og kjefter ><
Og yes.Kjenner følelsen meget godt, for noen år siden bodde vi hos svigers en periode å hun sorterer ikke engang farger. Truser, t-skjorter, skjorter, sokker og håndklær går i ett fett for henne. Strømpebuksene til jentungen ble tromlet så str 110 ble jo selvfølgelig str 50 etter et par vask. Endte med at jeg begynte å gjemme skittentøyet vårt å vaske det mens hun var på jobb..
Da ble det visst sparkesykkel på alle ungene
Å nei.
Eldstemann hadde med seg mobilen. Finner den ikke. Find my Phone viser at den er sist sett i nærheten av il tempo extra gigante
Søvnløs igjen, blir tøft å jobbe neste uke om dette fortsetter