God turStille og rart i huset alene gitt , men får gjort masse. Reiser i morra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God turStille og rart i huset alene gitt , men får gjort masse. Reiser i morra
Jaa, jeg tenkte på detHaha ^^ Men du kan jo ikke ha 3 når det er 2 unger du får. Siden du nå får 3 så får du rett og slett bare kjøpe 1 til vel![]()
Maten er i ovnen (baconsurret kylling fylt med smør, mandler og urter), søtpoteten koker og er ved å bli mør (skal bli pure), mannen løper i skogen (hermegås), 2 unger er i seng (en sover), en unge er på vei i seng og jeg har tatt meg et glass vin
![]()
Igår natt sov babyen SÅ godt og de nettene kan iløa 7mmd telles på en hånd.. Men hvem var oppe med en syk hund som hadde bæsja over hele stua ?
Bahh... Jeg hater å ligge i senga på gjesterommet hos svigermor, selvsagt med åpent vindu, det er varmt og sommer og eneste mulighet å ha frisk luft her.
Også... Så frisk... Javisst. Svigermor sitt rom et vegg i vegg. Med lufteveranda. Og nå har hun lagt seg. Aka. Står på den verandaen og røyker.
Vi må kjøpe gave til kjæresten til guttungen. Han vil gi t skjorte og shortsliten sommerhilsen. Kjekt det
![]()
Ikke kult, men relativt fast innslag. Nevnte jeg at to uker her er en uke for mye? At vi "neste år" ikke skal det? At mannen min ligger tynt an om vi skal det NESTE år også?Æsj da[emoji13] det er ikke kult!
Fikk telefon fra mannen mens jeg var ute og trente:
"Kom hjem nå, U har spydd ut sengen sin..."
Og der gikk den kvelden..
Virker heldigvis bedre nå, og vi har prøvd å legge han igjen
Bahh!!Fikk telefon fra mannen mens jeg var ute og trente:
"Kom hjem nå, U har spydd ut sengen sin..."
Og der gikk den kvelden..
Virker heldigvis bedre nå, og vi har prøvd å legge han igjen
Ånei
God bedring til lille U <3
Han hadde vært så slapp at han nesten hadde problemer med å legge hodet til side nå det kom, mannen var livredd for at han kunne blitt kvelt dersom han ikke hadde hørt det kom.Bahh!!
God bedring og god natt.
Vaktordning er bra. Å faktisk se til barna når de er syke er viktig og å ha oversikt på dem når de soverHan hadde vært så slapp at han nesten hadde problemer med å legge hodet til side nå det kom, mannen var livredd for at han kunne blitt kvelt dersom han ikke hadde hørt det kom.
Etter det kom opp var han i mer eller mindre fin form igjen, men siden han helt brått bel så slapp har vi litt vaktordning noen timer utover nå..
Jeg har først vakten, passer meg bra siden jeg har den siste tiden hadde problemer med å sovne, og dersom jeg kommer meg sent i seng er det større sjanse for at jeg sovner fort og faktisk bruker tiden jeg er i seng til å sove.Vaktordning er bra. Å faktisk se til barna når de er syke er viktig og å ha oversikt på dem når de sover
Han hadde vært så slapp at han nesten hadde problemer med å legge hodet til side nå det kom, mannen var livredd for at han kunne blitt kvelt dersom han ikke hadde hørt det kom.
Etter det kom opp var han i mer eller mindre fin form igjen, men siden han helt brått bel så slapp har vi litt vaktordning noen timer utover nå..
Veldig.Så skummelt
Håper natten går fint.
Håper natten gikk fint.Veldig.
Jeg har vakt nå, og har sover godt og har ikke kastet opp siden rundt kl 20.
Har heller ikke feber.
Tenker jeg sitter oppe til rundt kl 2
Den gjorde det, jeg var i seng rundt kl 2, og da gikk mannen opp selv om jeg sa at gutten var helt fin og hverken varm eller bleik.Håper natten gikk fint.