T
Turid-Laila
Guest
Haha det syns jeg også [emoji39][emoji39]Men det smaker myyyyyye bedre![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha det syns jeg også [emoji39][emoji39]Men det smaker myyyyyye bedre![]()
Nope. Har nedtelling til jeg kan legge meg [emoji849][emoji23] Unga legger seg om rundt en time. Så... Da kan jeg også legge meg [emoji56] Imens ser jeg futurama.Noen her inne som gjør noe spesielt i kveld?![]()
Egentlig ikke, du da?Noen her inne som gjør noe spesielt i kveld?![]()
Hørtes ut som en god kveld med god mat og drikke [emoji7]Maten er i ovnen (baconsurret kylling fylt med smør, mandler og urter), søtpoteten koker og er ved å bli mør (skal bli pure), mannen løper i skogen (hermegås [emoji14] ), 2 unger er i seng (en sover), en unge er på vei i seng og jeg har tatt meg et glass vin![]()
Åh løvenes kongeSer på Løvenes konge med ungene. Eldste liker Løvenes garde, så dette er morsomt for henne.
Nope. Har nedtelling til jeg kan legge meg [emoji849][emoji23] Unga legger seg om rundt en time. Så... Da kan jeg også legge meg [emoji56] Imens ser jeg futurama.
Hu på 7 år leker med valpen for øyeblikket da [emoji39]
Bare mannen kommer hjem til maten er ferdig daHørtes ut som en god kveld med god mat og drikke [emoji7]
Akkurat kommet hjemNoen her inne som gjør noe spesielt i kveld?![]()
Forsåvidt er det det nå [emoji14] Jeg og mannen har akkurat sett en 80talls actionkomedie og kosa oss med det da. Mens unga så en film oppe. Kjekt å se de gamle heltene i sine bedre roller også [emoji39] Når de faktisk var unge også [emoji23] Men nå kan jeg godt sove litt [emoji23] Gammel blitt [emoji849][emoji23]Høres ut som du har det avslappende![]()
Får løpe fortere får du sende han sms om [emoji39]Bare mannen kommer hjem til maten er ferdig da![]()
Hørtes ut som en kjekk dag [emoji1]Kosa oss i Oslo, møtt en vennefamilie av oss og vært ute å spist
Det har det værtHørtes ut som en kjekk dag [emoji1]
Kosa oss i Oslo, møtt en vennefamilie av oss og vært ute å spist
Han kom inn akkurat nå, og maten er ferdig om en 5-10 minutterFår løpe fortere får du sende han sms om [emoji39]
Da har han vel tid til en kjapp dusj daHan kom inn akkurat nå, og maten er ferdig om en 5-10 minutter
Han har bare gått fort og ikke løpt så det går nok greit om hen ikke gjør detDa har han vel tid til en kjapp dusj da![]()
Åh løvenes konge