Skravletråd Juli

Noen her inne som gjør noe spesielt i kveld? :)
Nope. Har nedtelling til jeg kan legge meg [emoji849][emoji23] Unga legger seg om rundt en time. Så... Da kan jeg også legge meg [emoji56] Imens ser jeg futurama.

Hu på 7 år leker med valpen for øyeblikket da [emoji39]

Maten er i ovnen (baconsurret kylling fylt med smør, mandler og urter), søtpoteten koker og er ved å bli mør (skal bli pure), mannen løper i skogen (hermegås :P ), 2 unger er i seng (en sover), en unge er på vei i seng og jeg har tatt meg et glass vin :)

Maten er i ovnen (baconsurret kylling fylt med smør, mandler og urter), søtpoteten koker og er ved å bli mør (skal bli pure), mannen løper i skogen (hermegås [emoji14] ), 2 unger er i seng (en sover), en unge er på vei i seng og jeg har tatt meg et glass vin :)
Hørtes ut som en god kveld med god mat og drikke [emoji7]

Nope. Har nedtelling til jeg kan legge meg [emoji849][emoji23] Unga legger seg om rundt en time. Så... Da kan jeg også legge meg [emoji56] Imens ser jeg futurama.

Hu på 7 år leker med valpen for øyeblikket da [emoji39]

Høres ut som du har det avslappende :)

Høres ut som du har det avslappende :)
Forsåvidt er det det nå [emoji14] Jeg og mannen har akkurat sett en 80talls actionkomedie og kosa oss med det da. Mens unga så en film oppe. Kjekt å se de gamle heltene i sine bedre roller også [emoji39] Når de faktisk var unge også [emoji23] Men nå kan jeg godt sove litt [emoji23] Gammel blitt [emoji849][emoji23]

Back
Topp