Skravletråd Juli

Hmm, hvor langt over grensa er jeg når jeg begynner å lure på om man burde beskyttes mot seg selv når man vil lage "klart eg kan" episoder..... En femåring som skal slutte med smokk. Som hun har fått ha så lenge som trøst fordi hun må bruke briller og lapp på øyet.

Serr?

Bahh... Jeg hater å ligge i senga på gjesterommet hos svigermor, selvsagt med åpent vindu, det er varmt og sommer og eneste mulighet å ha frisk luft her.

Også... Så frisk... Javisst. Svigermor sitt rom et vegg i vegg. Med lufteveranda. Og nå har hun lagt seg. Aka. Står på den verandaen og røyker.
Åh røyklukt inn er kjipt

Hørtes herlig ut

De eldste ungene våre har overnattet hos svigerfar i dag så jeg sitter i stua til svigermor med yngstemor. Senere i dag skal svigerfar ha grillfest med "alle sine". Begge mannens søstre, minst en av dem med samboer, håper på den andre også, og oss med alle ungene og vanligvis også svigerfars svigerforeldre og evt også svogeren og svigerinna (altså broren til svigerfars samboer med sin samboer) komplisert?

Vel. Det pleier å være kjekt.
Kos dere

Åh røyklukt inn er kjipt
Mm. Definitivt.

Deler av meg begynner snart å være ferdig med å være på ferie nå, etter en uke. Men det er først i dag mannen faktisk ikke skal jobbe så vi har igjen alt jeg vil gjøre.

Ikke helt i form i dag. Magen var ikke grei i natt. Har ikke vært så dårlig på et par år nå :(

Hvor lenge skal dere være der?
Fredag... Vi reiser hjem på fredag.

I mellomtiden skal vi jo i alle fall i hunderfossen og vi får se om vi rekker lilleputthammer som jeg ville men ser ut til at det blir dagsturer i så fall. Tror jeg.

Helst en dag på "shopping og sightseeing", men så skal det visst regne på onsdag må plutselig. Vi får se om værmeldingen ombestemmer seg

Ble litt nysgjerrig nå. Hva prater dere om? Jeg Ser cøliaki og blir nysgjerrig med en gang, min eldste har jo det :)
Jeg har lavt stoffskifte. Trenger ikke ha en sammenheng , men mest sannsynlig. Større sjans for å få når man har en autoimmun sykdom. Samme med diabetes og leddgikt også

Vi må kjøpe gave til kjæresten til guttungen. Han vil gi t skjorte og shorts :hilarious:liten sommerhilsen. Kjekt det:)

Jeg har lavt stoffskifte. Trenger ikke ha en sammenheng , men mest sannsynlig. Større sjans for å få når man har en autoimmun sykdom. Samme med diabetes og leddgikt også

Ok. Visste om diabetes, men ikke leddgikt og lavt stoffskifte. Da får vi holde et øye med det. Takk skal du ha :)

Back
Topp