~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Den ble litt bedre. Men babyen styrte som vanligHuff
Håper denne natten blir bedre!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den ble litt bedre. Men babyen styrte som vanligHuff
Håper denne natten blir bedre!
Åh røyklukt inn er kjiptBahh... Jeg hater å ligge i senga på gjesterommet hos svigermor, selvsagt med åpent vindu, det er varmt og sommer og eneste mulighet å ha frisk luft her.
Også... Så frisk... Javisst. Svigermor sitt rom et vegg i vegg. Med lufteveranda. Og nå har hun lagt seg. Aka. Står på den verandaen og røyker.
God morgenGod morgen
Kos dereHørtes herlig ut
De eldste ungene våre har overnattet hos svigerfar i dag så jeg sitter i stua til svigermor med yngstemor. Senere i dag skal svigerfar ha grillfest med "alle sine". Begge mannens søstre, minst en av dem med samboer, håper på den andre også, og oss med alle ungene og vanligvis også svigerfars svigerforeldre og evt også svogeren og svigerinna (altså broren til svigerfars samboer med sin samboer) komplisert?
Vel. Det pleier å være kjekt.
Mm. Definitivt.Åh røyklukt inn er kjipt
Står til?God morgen
Hvor lenge skal dere være der?Mm. Definitivt.
Deler av meg begynner snart å være ferdig med å være på ferie nå, etter en uke. Men det er først i dag mannen faktisk ikke skal jobbe så vi har igjen alt jeg vil gjøre.
Ble litt nysgjerrig nå. Hva prater dere om? Jeg Ser cøliaki og blir nysgjerrig med en gang, min eldste har jo detJa nettop. Jeg har nok fått det pga cøliakien
Fredag... Vi reiser hjem på fredag.Hvor lenge skal dere være der?
Jeg har lavt stoffskifte. Trenger ikke ha en sammenheng , men mest sannsynlig. Større sjans for å få når man har en autoimmun sykdom. Samme med diabetes og leddgikt ogsåBle litt nysgjerrig nå. Hva prater dere om? Jeg Ser cøliaki og blir nysgjerrig med en gang, min eldste har jo det![]()
Huff masse god bedringIkke helt i form i dag. Magen var ikke grei i natt. Har ikke vært så dårlig på et par år nå![]()
Jeg har lavt stoffskifte. Trenger ikke ha en sammenheng , men mest sannsynlig. Større sjans for å få når man har en autoimmun sykdom. Samme med diabetes og leddgikt også
Huff masse god bedring
Vi må kjøpe gave til kjæresten til guttungen. Han vil gi t skjorte og shortsliten sommerhilsen. Kjekt det
![]()
Har du allerede en autoimmun sykdom er man mer disponibel for andre.Ok. Visste om diabetes, men ikke leddgikt og lavt stoffskifte. Da får vi holde et øye med det. Takk skal du ha![]()
De er nusseligeSå herlig![]()