Skravletråd Juli

Noen ganger gjør min kjære mann meg sprø med sin perfeksjonisme.
Han slapper visstnok av og det visstnok var en tilfeldighet, yeah right.
Mønsteret på høyre og venstre sokk går sånn helt tilfeldig i ett...
7e23a241a00af76a7f872146016438c9.jpg

Stemmer det. Og jeg vil aldri bli helt voksen. Det er jo kjedelig

Man er jo på en måte alle aldere i en kroppen :) Går ikke helt ann å definere "voksen" heller :hilarious:

En dag er man barnslig som et barn, en annen dag er man skrøpelig som en gammel dame, neste uke kan man føle seg som når man var i fjortis perioden med å synes det er morsomt å sminke seg rart eller kle seg rart. en dag vil man bli sett opp til som den voksne / den som er eldst og en annen dag er det bra å ha noen andre se opp til uansett alder dem er i. Man har perioden (TR) der alt er galt og ingenting er riktig akkurat som når man ungdomstiden der det meste ikke var bra nok og alt det der :):):)

Man er jo på en måte alle aldere i en kroppen :) Går ikke helt ann å definere "voksen" heller :hilarious:

En dag er man barnslig som et barn, en annen dag er man skrøpelig som en gammel dame, neste uke kan man føle seg som når man var i fjortis perioden med å synes det er morsomt å sminke seg rart eller kle seg rart. en dag vil man bli sett opp til som den voksne / den som er eldst og en annen dag er det bra å ha noen andre se opp til uansett alder dem er i. Man har perioden (TR) der alt er galt og ingenting er riktig akkurat som når man ungdomstiden der det meste ikke var bra nok og alt det der :):):)
Og som noen sier, man er ikke helt voksen før man tør å være barn :P

Ikke lenge siden jeg fikk det bekreftet . Så har mye symp og ubehag enda. Håper det kommwr seg snart og finner rett dose
Ok. Broren min har vært stabil i veldig mange år. Men jeg tror det tok omkring et halvår eller så å havne på rett dose.

Da har jeg startet på nok en julegave. En lue. Per dags dato holder jeg på med 3 luer ^^
Kanskje greit å bli ferdig med en før jeg begynner på en ny?

Bahh... Jeg hater å ligge i senga på gjesterommet hos svigermor, selvsagt med åpent vindu, det er varmt og sommer og eneste mulighet å ha frisk luft her.

Også... Så frisk... Javisst. Svigermor sitt rom et vegg i vegg. Med lufteveranda. Og nå har hun lagt seg. Aka. Står på den verandaen og røyker.

God lørdag, folkens!
I dag skal sambo og jeg kose oss på kafé :Heartred

God lørdag, folkens!
I dag skal sambo og jeg kose oss på kafé [emoji813]red
Hørtes herlig ut

De eldste ungene våre har overnattet hos svigerfar i dag så jeg sitter i stua til svigermor med yngstemor. Senere i dag skal svigerfar ha grillfest med "alle sine". Begge mannens søstre, minst en av dem med samboer, håper på den andre også, og oss med alle ungene og vanligvis også svigerfars svigerforeldre og evt også svogeren og svigerinna (altså broren til svigerfars samboer med sin samboer) komplisert?

Vel. Det pleier å være kjekt.

Back
Topp