Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir nok godt å bli ferdig jaI dag må jeg bare låne skravletråden deres litt for å klage over at jeg er lei av å male hus nå... Gleder meg til å bli ferdig!!![]()
Hørtes slett ikke godt ut i alle fallEr ikke brukket.
Slo albuen ganske godt så det er vondt å bøye armen og det stråler oppover og nedover.
Håndleddet fikk seg også en trøkk
Så bra. Ikke så lenge igjen nåAlt bra med tvillingene på jordmorkontroll [emoji813]red
Godt jobba da i alle fallJa, det var virkelig dagens trening! Vet ikke om det var mest klatring eller maling![]()
Lenge til du får svar?Gm. Da har jeg vært til legen. Spent på hva prøvene viser nå
Godt jobba da i alle fall
Like greit å være på ferie, så slipper jeg drive med så mye slikt.Puuuh så varmt det er, husarbeid er virkelig ikke tingen når det er så varmt
Ikke godt i det hele tatt.Hørtes slett ikke godt ut i alle fall
Her blir det jobbing til 6 august så drar vi og når vi kommer hjem et det 2 bursdagsfeiringer så vi må få orden før vi drarLike greit å være på ferie, så slipper jeg drive med så mye slikt.
Neste uke en gang reiser vi hjem og siden vi ikke forlot et shinet hjem kommer vi heller ikke hjem med et. Med ganske mye klesvask, både fra ferien (svigermor sin vaskemaskin er ødelagt. Har ventet på rep i ei uke nå), og det vi får med av arvetøy fra svigerfar.
Så massive mengder klesvask som har en tendens til å medføre klær over ca hele huset. Men så har jo jeg etterhvert bursdag og da bør huset være ryddet og vasket og to uker senere min sønn så da får vi masse folk i hus. Og ikke helt utenkelig svigermor en helg sånn etterhvert så bare å ta gjesterommet også. Hun kommer i alle fall i høstferien har hun varslet. Uke 39. Ehh. Neeeei, sa jeg. Jo, uke 40 her så 39 hos dere. Jeg sjekket. 41. Så da flytter hun den friuka si
Opp til en uke , oftest førLenge til du får svar?
Tror brått jeg har fått en ekstra datter
De siste dagene har Lille U kravlet opp på fanget mitt og påpekt at jeg har på meg kjole etterfulgt av at det har han også lyst på.
Jeg har funnet frem et par kjoler etter frøkna og lagt i utkledningsposen som henger i stuen og nå går han i kjole konstant.
God morgen
Er han spent ell hva tenker han siden han skal begynne med briller?hvor skal dere på tur?
![]()
God morgen
Kos dere på ferie![]()
I dag må jeg bare låne skravletråden deres litt for å klage over at jeg er lei av å male hus nå... Gleder meg til å bli ferdig!!![]()
Er ikke brukket.
Slo albuen ganske godt så det er vondt å bøye armen og det stråler oppover og nedover.
Håndleddet fikk seg også en trøkk
Han må nok bruke noen dager på å venne seg til tanken å ha briller[emoji4] men var ganske stolt da han plukket ut de tøffeste[emoji16]
Vi reiser til Mallorca på søndag[emoji16]
Min sønn var 4,5 da han begynte med briller og avtalen var et par timer om dagen i starten. Fra dag tre har de bare vært av når han sover. Eller svømmer.Han må nok bruke noen dager på å venne seg til tanken å ha briller[emoji4] men var ganske stolt da han plukket ut de tøffeste[emoji16]
Vi reiser til Mallorca på søndag[emoji16]