Skravletråd Juli

I dag må jeg bare låne skravletråden deres litt for å klage over at jeg er lei av å male hus nå... Gleder meg til å bli ferdig!! :p
 
Hvor langt har du kommet? Farge?

Begynner å bli ferdig nå, har malt to strøk på den vanskeligste veggen (må klatre over gjerder og murer for å få malt hele den veggen) - så sånn sett er det bare det enkleste igjen. Men det må jo gjøres! Det er en sort farge, med en god del glans. Deler av huset er trehvitt, med royalbehandlet kledning som ikke skal behandles, så det er en veldig fin kontrast :)
 
Begynner å bli ferdig nå, har malt to strøk på den vanskeligste veggen (må klatre over gjerder og murer for å få malt hele den veggen) - så sånn sett er det bare det enkleste igjen. Men det må jo gjøres! Det er en sort farge, med en god del glans. Deler av huset er trehvitt, med royalbehandlet kledning som ikke skal behandles, så det er en veldig fin kontrast :)
Høres skikkelig kult ut!
 
Alt bra med tvillingene på jordmorkontroll :Heartred
 
Så bra :)
Vet du noe om leiet mtp fødsel?
Begge ligger nå i hodeleie! Håper det holder seg sånn nå! :)
Tvilling 2 er en liten luring, og snudde seg i sete en tur i juni, men nå er vi enige igjen :D
 
Begynner å bli ferdig nå, har malt to strøk på den vanskeligste veggen (må klatre over gjerder og murer for å få malt hele den veggen) - så sånn sett er det bare det enkleste igjen. Men det må jo gjøres! Det er en sort farge, med en god del glans. Deler av huset er trehvitt, med royalbehandlet kledning som ikke skal behandles, så det er en veldig fin kontrast :)
Det høres skikkelig kult ut :)
 
Låne???
Alle er da velkommen inn hit.
Jeg gruer meg bare til å begynne, og det ser ikke ut til at vi får gjort det i ferien heller, sameiet er ikke enig i farge enda

Off, det skjønner jeg. Har hengt over meg siden vi fikk beskjed av sameiet om at vi måtte male. Det gjør veldig godt når du er ferdig da, så du får tenke på "feiringen" etterpå :) Er det flere aktuelle farger da, eller er alt aktuelt?
 
Back
Topp