Skravletråd Juli

Off, det skjønner jeg. Har hengt over meg siden vi fikk beskjed av sameiet om at vi måtte male. Det gjør veldig godt når du er ferdig da, så du får tenke på "feiringen" etterpå :) Er det flere aktuelle farger da, eller er alt aktuelt?
Er mange som ønsker å skifte til grå, andre vil beholde den vi har
 
Begynner å bli ferdig nå, har malt to strøk på den vanskeligste veggen (må klatre over gjerder og murer for å få malt hele den veggen) - så sånn sett er det bare det enkleste igjen. Men det må jo gjøres! Det er en sort farge, med en god del glans. Deler av huset er trehvitt, med royalbehandlet kledning som ikke skal behandles, så det er en veldig fin kontrast :)

Dagens trening :hilarious:
 
Gm. Da har jeg vært til legen. Spent på hva prøvene viser nå
 
Da har man støvsuga, vaska kjøkken, bad og gang. Rydda og støvsuga stua. Tømt oppvaskmaskin, satt på vaskemaskin og bretta klær. Godt hva som er gjort på morgenkvisten. Og spust lunsj. Nå sover valpen. Og jeg smådupper på sofaen helst selv [emoji39]

Tenker vaske over gulvet i stua også. Men tar det gjerne litt senere. [emoji4] Orka ikke mer nå
 
Jeg skulle innom wow på onsdag Og kjøpe bursdagsgave til to jenter, de skulle visst legge ned så de hadde supersalg og jeg kjøpte 13 plagg og strikker til 552 kr
Ord pris hadde vært 2970 + at jeg fikk med goodiebags til en verdi av 460 PR stk
Så da ble det julegaver også til hun ene :)
 
Da har man støvsuga, vaska kjøkken, bad og gang. Rydda og støvsuga stua. Tømt oppvaskmaskin, satt på vaskemaskin og bretta klær. Godt hva som er gjort på morgenkvisten. Og spust lunsj. Nå sover valpen. Og jeg smådupper på sofaen helst selv [emoji39]

Tenker vaske over gulvet i stua også. Men tar det gjerne litt senere. [emoji4] Orka ikke mer nå
Flink du er
Ikke halvveis engang jeg
 
Jeg skulle innom wow på onsdag Og kjøpe bursdagsgave til to jenter, de skulle visst legge ned så de hadde supersalg og jeg kjøpte 13 plagg og strikker til 552 kr
Ord pris hadde vært 2970 + at jeg fikk med goodiebags til en verdi av 460 PR stk
Så da ble det julegaver også til hun ene :)


Det var slettes ikke verst må e si :D gjort ett skikkelig kupp i dag du :)
 
Jeg skulle innom wow på onsdag Og kjøpe bursdagsgave til to jenter, de skulle visst legge ned så de hadde supersalg og jeg kjøpte 13 plagg og strikker til 552 kr
Ord pris hadde vært 2970 + at jeg fikk med goodiebags til en verdi av 460 PR stk
Så da ble det julegaver også til hun ene :)
Så utrolig gøy !
 
Flink du er
Ikke halvveis engang jeg
Søstra mi snakka om å komme innom på morningen. Så tenkte det var greit å gjøre litt. Men var rimelig ryddig uansett [emoji39] Men den søstra mi er enda ikke kommet gitt [emoji849][emoji23] Latsabb gitt. Hater når folk sier en ting, men ikke gjør det alikevel gitt
 
Søstra mi snakka om å komme innom på morningen. Så tenkte det var greit å gjøre litt. Men var rimelig ryddig uansett [emoji39] Men den søstra mi er enda ikke kommet gitt [emoji849][emoji23] Latsabb gitt. Hater når folk sier en ting, men ikke gjør det alikevel gitt
Her så det ikke ut men nå er hvertfall 1 etasjen stort sett rydda
Skal opp snart og legge sammen ørten plagg
Så må huset vaskes
 
Back
Topp