God morgen
Våken mellom 2 og 6 i natt.
Skal hente kengubarnet kl 13, ellers ingen planer annet enn å vaske hus
Kjip natt[emoji20]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen
Våken mellom 2 og 6 i natt.
Skal hente kengubarnet kl 13, ellers ingen planer annet enn å vaske hus
Da har lille hatt sin første neseblod. Hun lå på gulvet og vippet over og tok en skikkelig nosedive. Glad for jeg ammer, for det var bare å slenge ut smertelindrende god melk så var alt ok![]()
Angrer på at jeg startet med det rommet ril kengubarnet ...
Haha jo takkHaha[emoji23] Grattis med svigerdatter![emoji41]
Det har viHåper dere har hatt en super dag[emoji16]
Jupp var detKjip natt[emoji20]
Oh yesMye å gjøre?[emoji28]
Jippi, da var de først julegavene kjøpt![]()
Ta
Takk! Fantastisk fin tid å ha ferie på, dette været er så deilig!!
Vært og hatt date på fiskerestaurant. Til og med lille i kjole. Kjempe koselig![]()
Syns Luna var så fin på morgenturen vår [emoji7][emoji169] Måtte bare vise den nydelige ankelbiteren vår [emoji169]![]()
Det vil jeg anbefale. Har selv vært der.Jupp. Revmatalogen snakker om å sende meg til poli smerteklinikk eller noe slikt [emoji849] Gudene vet lengre [emoji39]
Mister trua snart på det. Tramadol funker da. Men da er jeg ikke akkurat fungerende i det daglige gitt [emoji849][emoji23]
Ja. Eller en sånn kjeledress ifra Hust and claire. Deilig stoff. Ja, favoritt restaurant. Søk på Jacobs fiskerestaurant i Sæby,(danmark) og se på menyen. Nam!Åh så herlig. Kjole er herlig [emoji7] God fisk?
Hehe, søstrene mine gjorde alltid det. Vet ikke om det er søtt eller veldig kleint.Så søttHmm. Blir inspirert til å prøve å finne like/lignende kjoler til meg og babyen
![]()

Ja, hun har landet slik flere ganger før men var nok akkuratt vondest idag.Au da[emoji30] men fort gjort!
Puppen er nok god trøst ja[emoji28]
Det var veldig koselig. Alle i finstas og nydusjet og vi bare nøt lille som spiste brødskiver dyppet i fiskesuppe for harde livetHørtes veldig koselig ut![emoji173]️

NydeligHvordan ferierer du?
Han har fått snorkespray nån![]()
Det var veldig koselig. Alle i finstas og nydusjet og vi bare nøt lille som spiste brødskiver dyppet i fiskesuppe for harde livet![]()