Noe sånn som min da, bare at han har varslet at vi skal spise middag uten ham. Og at han må jobbe neste uke i alle fall til onsdag men at vi drar på lørdag er planen likevelEtter kl 16 i dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noe sånn som min da, bare at han har varslet at vi skal spise middag uten ham. Og at han må jobbe neste uke i alle fall til onsdag men at vi drar på lørdag er planen likevelEtter kl 16 i dag![]()
Okei kjektEtter kl 16 i dag![]()
Mhm tatt den engang selv da Lille E ble født. Tantebarnet .Da husker jeg feil, har bare tatt den en gang inn til byen, vanligvis tar jeg flybussen
Vet mange har tomater og bønner til, men er ikke noe glad i det, så derfor salat, agurk og paprikaEgg og bacon er gode greier og sleng på litt tomat så er det etter min smak, salat er sikkert heller ikke dumt
Til vanlig regner jeg jobbtid frem til jeg har sjekket inn på hotellet og skal velge den billigste måten å reise på.Okei kjekt
Mhm tatt den engang selv da Lille E ble født. Tantebarnet .
Jeg er glad i tomat, men ikke agurk og paprika, derfor min preferanse. Bønner liker jeg ikke konsistensen på...Vet mange har tomater og bønner til, men er ikke noe glad i det, så derfor salat, agurk og paprika
God morgen.
Alle andre i huset sover, inkl han som skal på jobb og løse en likviditetskrise sin siste arbeidsdag før ferien (og har bedt meg ikke planlegge hunderfossen etc man-ons, han må lande noe greier på jobb først. Noen som sa ferie?)
Men jeg har våknet fra mareritt for tredje gang denne natta så nå orker jeg ikke mer. Har surret gjennom hay Day og kommer til nivå 15 og jo konkluderer med at det kanskje er "litt" kjedelig så lenge etter alle andre trolig har gitt seg.... Men vi får se.
Der var alarmen til mannen gitt. Og lillemor strekker på seg. Det er enda en time til vi egentlig pleier våkne i denne feriemodusen så jeg håper hun sover videre
Hehe..Jeg er glad i tomat, men ikke agurk og paprika, derfor min preferanse. Bønner liker jeg ikke konsistensen på...
Han skulle starte ferie denne uken, det ble altså neste. Han må jobbe da også. Det er vel strengt tatt pappaperm og over halvparten av den kommer han ikke til å reelt ta ut, bare ha blitt trukket i lønn for den. Han hadde den gradert over mange mnd ut nå i juni eller noe sånn og har derfor hatt noe mindre lønn pga 80% i perm. Og ikke fått tatt det ut. Jeg liker ikke at han jobber så mye og dels gratis i ferie og i perm og alt mulig. Men får ikke gjort noe med detGod dag Sara[emoji16]
Kjedelig at mannen må jobbe litt i ferien[emoji13] det må visst min også....[emoji849]
Godt jeg ikke er alene... Kunne godt tenkt meg både tomatbønner og chilibønner til diverse. Men bønnene i seg selv har jeg problemer med og spiser derfor lite av det. Mannen spiser en god del bønner da.Hehe..
Er konsistensen jeg også har problemer med![]()
Gjenstår nå å gjennomføre alt da.
Vaskemaskinen er igang med noe badetøy som burde hatt en vask. Deretter tror jeg to med skjorter, de tar så kort tid men skal helst ikke være så full maskin da. Strykefri vask.
Må på kiwi og handle. Bleier. Og 1,5 kg strandamør til svigerfar.
Eldstemann er fortsatt i "jeg pakker ikke enda!" modus og jeg svarer trofast "du skal pakke i dag"
Mannen vil pakke selv, ingen vet når han kommer hjem fra jobb og han har ikke ferie når han kommer heller, men må jobbe daglig. Han har planer om å klippe gresset også i dag.
Jeg skal i alle fall prøve å vaske og tørke (tørkeskap er fint!) klær og se til at jeg og ungene har pakket så langt som det lar seg gjøre i dag. Finne gitteret i garasjen og se om jeg klarer å installere det. Det er ikke originalt og jeg vet det har vært problemer men det var pga hundeburet mener jeg. Og det skal vi ikke ha.
Mannen lurer på om vi klarer oss uten takboks og det er ikke utenkelig men gitter mellom alt vi har med og folka er lurt.
Helst skal jeg ikke glemme å bake og komme på det når jeg vil legge meg...
Liste. Liste er lurt
Fiskeboller i hvit saus, poteter, gulrøtter og erter
I natt sov valpen fra 2230 til 01. Ut å tisse. Sov videre til 0745 [emoji1] Jeg er veldig fornøyd med dette gitt. Spesielt siden jeg så for meg en tur ut når mannen skulle på jobb i 5 tiden også [emoji4][emoji4]
God morgen!![]()
God dag
Snart legetime så jeg må vel gjøre meg klar
Lister er en nødvendighetPuh![emoji28]
Ja liste er genialt! Jeg liker lister jeg også[emoji1]
Håper jeg ogsåHåper det har gått bra idag!?[emoji173]️
Venter på at dagene skal gå litt fort mot september![]()
![]()
God morgen alle sammen![]()
Hurra gått opp 3 kg![]()