Flink valpI natt sov valpen fra 2230 til 01. Ut å tisse. Sov videre til 0745 [emoji1] Jeg er veldig fornøyd med dette gitt. Spesielt siden jeg så for meg en tur ut når mannen skulle på jobb i 5 tiden også [emoji4][emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flink valpI natt sov valpen fra 2230 til 01. Ut å tisse. Sov videre til 0745 [emoji1] Jeg er veldig fornøyd med dette gitt. Spesielt siden jeg så for meg en tur ut når mannen skulle på jobb i 5 tiden også [emoji4][emoji4]
Ikke så glad i erter selv Hehe, men minste og faren erOm vi tar bort ertene, er det så å si favoritten min gitt [emoji7] Dumt resten av familien min ikke er helt enig [emoji17]
Det syns jeg også [emoji1]Flink valp
Og slik går nå dagene med den vaskemaskinen.Vaskemaskina er ferdig... Jeg må altså stå opp.
Lager jeg bacon til kan mannen til nøds spise det. Heldigvis kan man ha det meste til, og bare mikse det man selv ønsker til da [emoji1]Ikke så glad i erter selv Hehe, men minste og faren eren av mine favoritter også
Det kan man.Lager jeg bacon til kan mannen til nøds spise det. Heldigvis kan man ha det meste til, og bare mikse det man selv ønsker til da [emoji1]
Min tømmes aldri. Den er igang igjen.. Og mellomste har skiftet på senga. Eldste bør/skal ogsåOg slik går nå dagene med den vaskemaskinen.
Jeg har utrolig nok, tømt min kurv.
Så da får man skifte sengetøy, så man fyller den igjen da [emoji849][emoji39][emoji23]
Bacon hjelper på det meste!Lager jeg bacon til kan mannen til nøds spise det. Heldigvis kan man ha det meste til, og bare mikse det man selv ønsker til da [emoji1]
Jeg er enig!! Fiskeboller er så digg!Om vi tar bort ertene, er det så å si favoritten min gitt [emoji7] Dumt resten av familien min ikke er helt enig [emoji17]
Sovet godt? Lenge igjen til de små kommer?God morgen!![]()
Sovet dårlig. I natt og. ZzzzzSovet godt? Lenge igjen til de små kommer?
God mGod morgen!![]()
Lykke tilGod dag
Snart legetime så jeg må vel gjøre meg klar
Ja det ble til sluttHehe, håper du kom deg ut[emoji16]
I natt sov valpen fra 2230 til 01. Ut å tisse. Sov videre til 0745 [emoji1] Jeg er veldig fornøyd med dette gitt. Spesielt siden jeg så for meg en tur ut når mannen skulle på jobb i 5 tiden også [emoji4][emoji4]
Det har jeg også oppi. Karri [emoji7] Farmor hadde alltid det. Likte den best.Det kan man.og masse karri