Skravletråd Juli

Enig, ikke utenkelig at han kan få en slik.
Slik skal minste også få. Når hu blir lei den rosa voksesenga si. For det kommer jo garantert en dag det også [emoji1] Var grei å skru sammen også. Men sånn for informasjon. Brukdanvisninga var i pakke nr 3 ! [emoji849][emoji23] Var jo 3 esker til den senga. Jeg åpner selvsagt nr 1 først, som også skulle skrus sammen først egentlig. Så nr 2 også nr 3. Men skruer og bruksanvisning var i nr 3 [emoji39] Da ble jeg litt småsprø, for jeg liker å ta en eske om gangen så ikke alt blir kaos [emoji39]

Slik skal minste også få. Når hu blir lei den rosa voksesenga si. For det kommer jo garantert en dag det også [emoji1] Var grei å skru sammen også. Men sånn for informasjon. Brukdanvisninga var i pakke nr 3 ! [emoji849][emoji23] Var jo 3 esker til den senga. Jeg åpner selvsagt nr 1 først, som også skulle skrus sammen først egentlig. Så nr 2 også nr 3. Men skruer og bruksanvisning var i nr 3 [emoji39] Da ble jeg litt småsprø, for jeg liker å ta en eske om gangen så ikke alt blir kaos [emoji39]
Hehe.

Min har brannbilseng. Litt på overtid men han klarer ikke kvitte seg med noe. Vi snakker om en som tar bilder av tannkosten sin før den kastes, og sokker med hull likeså... Å kvitte seg med den senga er rett og slett utenkelig så han har den enda

Hehe.

Min har brannbilseng. Litt på overtid men han klarer ikke kvitte seg med noe. Vi snakker om en som tar bilder av tannkosten sin før den kastes, og sokker med hull likeså... Å kvitte seg med den senga er rett og slett utenkelig så han har den enda
Haha såpass ja [emoji14] Hvordan i alle dager skal det gå da å bytte en seng? [emoji14]

Jeg fikk ikke til å legge Lillejenta I kveld. Hun lå lenge og vekslet mellom puppene, og kløp den puppen hun ikke hadde I munnen. Til slutt var jeg så sår at jeg pakket vekk puppene. Fant ut at jeg skulle synge "So ro lille mann" til henne for å roe henne ned. Det ble møtt med et stort smil, dansing og begeistret applaus :hilarious:
Mannen måtte ta over :rolleyes:

Jeg gikk på do, og så skulle jeg ordne meg til å gå tur. Da kom lillemor ned, og hun ga meg noen dådyrøyne, og dermed endte jeg opp på hennes rom. Nå har hun akkurat sovnet, så nå skal jeg prøve meg på den turen.

Back
Topp