Masse lykke til. Jeg har hatt Konisering før etter alvorlige celleforandringer .Er celleprøve og livmorhalsprøve +++
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke til. Jeg har hatt Konisering før etter alvorlige celleforandringer .Er celleprøve og livmorhalsprøve +++
Husker det jaMasse lykke til. Jeg har hatt Konisering før etter alvorlige celleforandringer .
Det går nok fintHusker det ja
Det gjør jo heldigvis det i de fleste tilfellerDet går nok fint [emoji173]️
Jepp. Skal ta ny celleprøve neste fredag her. Da har jeg allerede legetime for oppfølging av stoffskiftetDet gjør jo heldigvis det i de fleste tilfeller
Slik skal minste også få. Når hu blir lei den rosa voksesenga si. For det kommer jo garantert en dag det også [emoji1] Var grei å skru sammen også. Men sånn for informasjon. Brukdanvisninga var i pakke nr 3 ! [emoji849][emoji23] Var jo 3 esker til den senga. Jeg åpner selvsagt nr 1 først, som også skulle skrus sammen først egentlig. Så nr 2 også nr 3. Men skruer og bruksanvisning var i nr 3 [emoji39] Da ble jeg litt småsprø, for jeg liker å ta en eske om gangen så ikke alt blir kaos [emoji39]Enig, ikke utenkelig at han kan få en slik.
Ja men greit å få svar når det er så mye som ikke stemmerDet går nok fint![]()
Tatt 3 på ett år jegJepp. Skal ta ny celleprøve neste fredag her. Da har jeg allerede legetime for oppfølging av stoffskiftet
Hva stemmer ikke?Ja men greit å få svar når det er så mye som ikke stemmer
Mhm blir hyppig hvis det er forandringer. Jeg har tatt 4 mnd etter Konisering og så 6 mnd etter. Et dette nå grei kan jeg drøye 1 årTatt 3 på ett år jeg
Hehe.Slik skal minste også få. Når hu blir lei den rosa voksesenga si. For det kommer jo garantert en dag det også [emoji1] Var grei å skru sammen også. Men sånn for informasjon. Brukdanvisninga var i pakke nr 3 ! [emoji849][emoji23] Var jo 3 esker til den senga. Jeg åpner selvsagt nr 1 først, som også skulle skrus sammen først egentlig. Så nr 2 også nr 3. Men skruer og bruksanvisning var i nr 3 [emoji39] Da ble jeg litt småsprø, for jeg liker å ta en eske om gangen så ikke alt blir kaos [emoji39]
Her er det hyppig fordi de har funnet noe og ville følge medHva stemmer ikke?
Mhm blir hyppig hvis det er forandringer. Jeg har tatt 4 mnd etter Konisering og så 6 mnd etter. Et dette nå grei kan jeg drøye 1 år
Mhm lykke tilHer er det hyppig fordi de har funnet noe og ville følge med
Haha såpass ja [emoji14] Hvordan i alle dager skal det gå da å bytte en seng? [emoji14]Hehe.
Min har brannbilseng. Litt på overtid men han klarer ikke kvitte seg med noe. Vi snakker om en som tar bilder av tannkosten sin før den kastes, og sokker med hull likeså... Å kvitte seg med den senga er rett og slett utenkelig så han har den enda
TakkMhm lykke til![]()
Ja, jeg kunne bare ikke holde ut med 5+ minutter for et innlegg
Stappet på middag
Nettopp. Jeg aner ikkeHaha såpass ja [emoji14] Hvordan i alle dager skal det gå da å bytte en seng? [emoji14]
Jeg ga opp flere ganger, rett og slett.Nei, det går jo ikke[emoji13]
Jeg ga opp flere ganger, rett og slett.