Skravletråd Juli

Uff og huff, ikke lett det der![emoji13] jeg unner deg virkelig en herlig familieferie ved varmere strøk til en levlig pris[emoji85]
Og en fin ferie i år!
Vi har jo ikke begynt på årets så jeg skal ikke gi opp enda. Jeg skal kjempe for en så god ferie som mulig. Gi meg og gi ungene det vi trenger. Som faktisk

Jeg har konkludert med at nå ga jeg opp prinsippene. Og er tilbake på tapatalk og bortsett fra at jeg egentlig synes det er feil så elsker jeg det! Det fungere. Dark mode. Varsler og ikke noe som henger. Alt bare fungerer

Da har vi vært på nordsøen akvarium i Hirtshals. Gøy det, men sliten gjeng. Og en frøken som IKKE skal amme offentlig eller i bilen eller noe sted men krever å ha puppen tilgjengelig om hun ikke er i bæreselen. Så lå skal det bli godt å komme hjem på hytta. Så mye som skjer så skjønner jo hun må få med seg alt.;)

Klart hun må følge med[emoji28]

Jeg har konkludert med at nå ga jeg opp prinsippene. Og er tilbake på tapatalk og bortsett fra at jeg egentlig synes det er feil så elsker jeg det! Det fungere. Dark mode. Varsler og ikke noe som henger. Alt bare fungerer

Nyt det og hurra![emoji16][emoji16][emoji122]

Back
Topp