Ønsker fast jobb. Ikke så kresen. Bare ikke dagligvare butikk. Helst å fysisk jobb.Det skjønner jeg.
Hva ønsker du å jobbe innen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ønsker fast jobb. Ikke så kresen. Bare ikke dagligvare butikk. Helst å fysisk jobb.Det skjønner jeg.
Hva ønsker du å jobbe innen?
Hvordan det ?Savner å jobbe.... det er et slit å være vikar ..[emoji24]
God tur!God morgen
Oppe kl 7 for å ta båten til Moss og så harryhandle
Hvordan det ?
Åh... Hvor lenge har du vært tilbake ?Jeg har fått en uke med jobb siden jeg kom ut av mammapermisjon * blir sprø*
Tipper han koser seg bra mye ja!Dersom det er slik at jo mer skitten barna jo mer koser de seg?
Isåfall kose Lille U seg virkelig [emoji14]
![]()
Siden aprilÅh... Hvor lenge har du vært tilbake ?
Ohh, hørtes deilig ut.God ettermiddag. Vell fremme i lalandia. Sitter med lillemor i armene. Hun måtte ha en hvil i badelandet[emoji295]️
Rett inn i selve Billund.Musemor: du fortalte at det var en stor dagligvare butikk ikke så langt ifra lalandia. I hvilken retning må man da?
Rett inn i selve Billund.
Du har 2 veier inn til Billund, en som går opp rett ved denne legolang statuen, og en en 100 m før, kjør opp den en kanskje 200 m og du finner en ganske OK Bruksen, er også en Coop like etter
Ohh, hørtes deilig ut.
Var tilfeldigvis på akkurat når du spurteHadde aldri trodd du hadde svart så raskt. Tusen tusen takk[emoji7]
Av og til skal man ha litt flaksVar tilfeldigvis på akkurat når du spurte![]()
OK,bare lest endel om detDet var før, hjalp med nye eiere![]()
Jo takkGod tur!