Ble PavlovaHøres bra ut.Hvilken kake?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble PavlovaHøres bra ut.Hvilken kake?
Måtte låne vaskemaskin så da tromla jeg det så la inniSå snill du er med ham![]()
Da må du bare få ryddet før hun kommer..Kjenner jeg er glad for at vaskedamen kommer på tirsdag![]()
Kjekt med tilgang på vaskemaskin på ferieMåtte låne vaskemaskin så da tromla jeg det så la inni![]()
Det er fort gjort for jeg rydder hele tidenDa må du bare få ryddet før hun kommer..
Ja veldigKjekt med tilgang på vaskemaskin på ferie![]()
Så flink du er daDet er fort gjort for jeg rydder hele tiden![]()
Så kjedelig da.Jeg må nok skuffe dere om dere hadde håpet lillebror var kommet. Jeg har hvert på sykehuset siden 4 tiden i natt men de teite riene lever sitt eget liv så nå har jeg ca 6 min mellom for så å få 4-5 på rappen med knappe 1 min mellom for så å gå tilbake til ca 6 min mellom. Så her blir jeg jo liggende og om det ikke tar seg opp i dag så blir jeg satt i gang i morgen...
Flink og flink...er en tvangslidelse jeg harSå flink du er da
Gleder oss
Så kjedelig å vente, snuppaJeg må nok skuffe dere om dere hadde håpet lillebror var kommet. Jeg har hvert på sykehuset siden 4 tiden i natt men de teite riene lever sitt eget liv så nå har jeg ca 6 min mellom for så å få 4-5 på rappen med knappe 1 min mellom for så å gå tilbake til ca 6 min mellom. Så her blir jeg jo liggende og om det ikke tar seg opp i dag så blir jeg satt i gang i morgen...
Så kjedlig ! Men uansett ikke lenge igjen til du har prinsen din daJeg må nok skuffe dere om dere hadde håpet lillebror var kommet. Jeg har hvert på sykehuset siden 4 tiden i natt men de teite riene lever sitt eget liv så nå har jeg ca 6 min mellom for så å få 4-5 på rappen med knappe 1 min mellom for så å gå tilbake til ca 6 min mellom. Så her blir jeg jo liggende og om det ikke tar seg opp i dag så blir jeg satt i gang i morgen...
Får håpe detmå vaske klær uansett for snuppa bestemte seg for å skifte 3 ganger i dag
![]()
Så i oppgaven "beskriv RonjaR med tre ord" har vi følgende:Flink og flink...er en tvangslidelse jeg har![]()
Bæsj ! Også var det visst litt i vippestolen å, så når jeg satt hun oppi der så fikk hun bæsj på den nye buksaSåpass, ja.Gulp? Føler min er ekstrem på det noen dager.
Så kjedelig da.
Masse lykke til videre
Så kjedelig å vente, snuppa
Var sikker på lillegutt var kommet jeg!
Håper det tar seg fort opplykke til!
Så kjedlig ! Men uansett ikke lenge igjen til du har prinsen din da![]()
Så hærlig ! Vil at jenta mi skal være baby lengeJa det er fryktelig kjedelig, men så får jeg ikke gjort noe annet enn å vente...
Takk for det jaNei heldigvis er han her innen relativt kort tid håper jeg..
Så hærlig ! Vil at jenta mi skal være baby lenge![]()