Ja det er litt vemodig, men morro å se åHehe ja ser den, de vokser så fort opp..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er litt vemodig, men morro å se åHehe ja ser den, de vokser så fort opp..
Syns det er spesielt vemodig denne gang siden det er sisteJa det er litt vemodig, men morro å se å
Kjenner jeg er glad for at vaskedamen kommer på tirsdag![]()
Ja det skjønner jeg !Syns det er spesielt vemodig denne gang siden det er siste
Vel vannet hennes gikk i går, og vi har ikke sett henne i dag, så ja vi venter på oppdateringen fra henne
Tror nok hun er på sykehuset
Ja det er litt vemodig, men morro å se å
Fikk ikke med meg at vannet hadde gått!!!! Wæ! Nå har hun kanskje babyen sin!!![]()
Hvem ?Ja ser den, syntes det er skummelt å se hvor fort de vokser fra oss jeg :O
Fikk ikke med meg at vannet hadde gått!!!! Wæ! Nå har hun kanskje babyen sin!!![]()
Hun oppdaterte nå nettopp med at riene er ujevne, men tar det seg ikke opp til i morgen så setter de hun i gangFikk ikke med meg at vannet hadde gått!!!! Wæ! Nå har hun kanskje babyen sin!!![]()
Det er Knerthen sitt vann som har gåttHvem ?
Ja det er det
Ja så det etter jeg hadde skrivdDet er Knerthen sitt vann som har gått
Er ikke alltid like lett å få med seg alt hele tidenJa så det etter jeg hadde skrivd
Nei vertfall ikke jeg ! Går jo klipp av mange sider hver gang jeg logger innEr ikke alltid like lett å få med seg alt hele tiden
Det betyr bare at du har et liv detNei vertfall ikke jeg ! Går jo klipp av mange sider hver gang jeg logger inn
Hehe ja får trøste meg med detDet betyr bare at du har et liv det![]()
Spennende!! Nå blir d gøy fremover!Hun oppdaterte nå nettopp med at riene er ujevne, men tar det seg ikke opp til i morgen så setter de hun i gang
Neida ingen baby ennå.. om ikke riene tar seg mere opp så blir jeg satt igang i morgen...
Han kommer plutseligJeg må nok skuffe dere om dere hadde håpet lillebror var kommet. Jeg har hvert på sykehuset siden 4 tiden i natt men de teite riene lever sitt eget liv så nå har jeg ca 6 min mellom for så å få 4-5 på rappen med knappe 1 min mellom for så å gå tilbake til ca 6 min mellom. Så her blir jeg jo liggende og om det ikke tar seg opp i dag så blir jeg satt i gang i morgen...
Hehe....stemmer på en prikkSå i oppgaven "beskriv RonjaR med tre ord" har vi følgende:
- Rydde
- Skravle
- Toller