Så effektiv du erOm møblert, ryddet, vært på tur, revet uthus
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så effektiv du erOm møblert, ryddet, vært på tur, revet uthus
Haha...ikke stort egentligJa så jeg vet liksom ikke hva jeg har gått glipp av Haha![]()
Det strammer seg til på slutten...Hjelp, jeg må ha 108 innlegg om dagen for å nå 2000:O:O
Tror du? Ikke lett å greie det med så lite liv her inne i hvert fallDet strammer seg til på slutten...
Så driftig du er daOm møblert, ryddet, vært på tur, revet uthus
HeiGod moooooorgen
Soool i dag, yr meldte hvertfall feil.
Her var det meldt regn og lyn fra kl 6.. glad sola kom isteden jeg.HeiSå deilig! Her er det overskya, meldt regn hele helga, så det kommer vel snart
![]()
Kan bli mere liv på slutten daTror du? Ikke lett å greie det med så lite liv her inne i hvert fall![]()
Ja, det er jo litt greitHer var det meldt regn og lyn fra kl 6.. glad sola kom isteden jeg.
TakkSå driftig du er da![]()
Høres herlig utSitter på camping i Sverige. De små er lagt og sitter i forteltet med levende lys og nyter roen og stillheten. Herlig![]()
Ja er jo mye bedre med solJa, det er jo litt greit![]()
Vi får se over helga hvordan det blir. Tar seg ofte opp siste dagene, gjør det ikke det da? Men dette er slutten av juli...Tror du? Ikke lett å greie det med så lite liv her inne i hvert fall![]()
Ja, skal ikke krangle på det! Eneste som blir godt å komme hjem til nå er væretJa er jo mye bedre med sol
Sol er fint. Er det her også, men det var vel meldt ogsåJa er jo mye bedre med sol
Hvor er dere på ferie?Ja, skal ikke krangle på det! Eneste som blir godt å komme hjem til nå er væretellers kunne jeg fint vært på ferie et par uker til
Ingen aning jegVi får se over helga hvordan det blir. Tar seg ofte opp siste dagene, gjør det ikke det da? Men dette er slutten av juli...
God morgenGod morgen damerher skinner sola og himmelen er blå
Jeg venter hjem ei frøken som har hvert hos farmoren og mannen siden tirsdag. Så skal vi kose oss masse i dag er planen, uten de helt store sprellende men en tur på biblioteket med noen bøker burde vi få tatt og ellers så har jeg en teit plen som skulle hvert klippet
hva er dagens planer hos dere i dag da?
Så deilig daDet var det![]()