Skravletråd Juli.

God kveld alle sammen:) Jeg har blitt mamma i dag:D
Ballongen hadde liten effekt på meg gitt, så vannet ble tatt kl 11 i formiddag. Tok seg fortsatt ikke opp noe særlig så ble satt på drypp.
2 timer etter drypp hadde jeg brått gått fra 3 til 9 cm, og begynte å kjenne pressetrang. Under en time etter på ble lille frøkna vår født:D superlykkelig mamma og veldig sliten...

Hun kom til verden 23.07 kl 1440, 2870 g og 47 cm lang.
Hurra og gratulerer :-D
Var likevel en rask fødsel da, fra de tok vannet ;-)

Kos deg med prinsessen, nyt tiden :-D

Ballongen hadde liten effekt på meg gitt, så vannet ble tatt kl 11 i formiddag. Tok seg fortsatt ikke opp noe særlig så ble satt på drypp.
2 timer etter drypp hadde jeg brått gått fra 3 til 9 cm, og begynte å kjenne pressetrang. Under en time etter på ble lille frøkna vår født:D superlykkelig mamma og veldig sliten...

Hællemåne:D gratulerer så mye med ei lita jente!!❤️
Nyt dagene!!

Gratulere sååå mye!! Hurra!!!

Det kan du si til du blir grønn i tryne:P
Fremdeles ikke kult å bli 40!!

Spiller det noen rolle hva slags tall det står? Har aldri brydd meg om slike ting jeg da, og har alltid hvert med folk som er eldre og yngre enn meg :)

Back
Topp