Skravletråd Juli.

Hadde kjøpt litt for mye snop i taxfree forrige dagen så gubben samlet det sammen i ste og sa han skulle gjemme det så ikke jeg skulle gå og spise hele tiden. Da tok 4 åringen sitt godteri også og skulle gjemme det og så ikke jeg skulle ta det.
Altså jeg vet at jeg spiser mye godt, men å få høre noe sånt av en fire åring, makan!!!!
Haha:P så smart!
Knis...ta et hint liksom:P

Nei, jeg tror kanskje den har sitt opphav i Saltdal litt utenfor Bodø. Så mulig den bare er vanlig her oppe. Men den er GOD! :)
Det er ganske spesielt, men litt godt...
Tror jeg trenger å vende meg litt mer til det før jeg vil syns det er veldig godt.
Er vel en blanding av sirup og smeltet brunost som er inni...

God kveld alle sammen:) Jeg har blitt mamma i dag:D
Ballongen hadde liten effekt på meg gitt, så vannet ble tatt kl 11 i formiddag. Tok seg fortsatt ikke opp noe særlig så ble satt på drypp.
2 timer etter drypp hadde jeg brått gått fra 3 til 9 cm, og begynte å kjenne pressetrang. Under en time etter på ble lille frøkna vår født:D superlykkelig mamma og veldig sliten...

Hun kom til verden 23.07 kl 1440, 2870 g og 47 cm lang.
Gratulerer så mye vennen

God kveld alle sammen:) Jeg har blitt mamma i dag:D
Ballongen hadde liten effekt på meg gitt, så vannet ble tatt kl 11 i formiddag. Tok seg fortsatt ikke opp noe særlig så ble satt på drypp.
2 timer etter drypp hadde jeg brått gått fra 3 til 9 cm, og begynte å kjenne pressetrang. Under en time etter på ble lille frøkna vår født:D superlykkelig mamma og veldig sliten...

Hun kom til verden 23.07 kl 1440, 2870 g og 47 cm lang.
Ååå, gratulerer så mye! Kos deg såå mye med baby:)

God kveld! Her har vi blitt enige om å ikke dra på hytta allikevel. Skal ha bursdag for eldste på tirsdag og er en del som må ordnes først....
Tømte ut bassenget i sta, det lukta skikkelig gammelt fjøs under:o så var bare å få skura kroppen!!!
Så nå er jeg nydusjet og ammer mini i søvn og om ganske nøyaktig 4 timer har jeg bursdag:)
Ja var sikkert godt å få skura både basseng og kroppen;-)

Gratulerer med morgendagen :-D

Hadde kjøpt litt for mye snop i taxfree forrige dagen så gubben samlet det sammen i ste og sa han skulle gjemme det så ikke jeg skulle gå og spise hele tiden. Da tok 4 åringen sitt godteri også og skulle gjemme det og så ikke jeg skulle ta det.
Altså jeg vet at jeg spiser mye godt, men å få høre noe sånt av en fire åring, makan!!!!
Hahaha, ja da kan man begynne å lure :-P

Back
Topp