Dere har timet d da ja![]()
Det er vel kanskje det som er problemet, jeg skulle sette inn en spiral jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere har timet d da ja![]()
Må nesten prøve da![]()
Har du fått time i mårra?Håper dethu skulle jo ikke hjem igjen uten sa hu
![]()
Ikke mye liv her inne nå:O Er det fordi de fødende er borte??
De er ikke kjempe close. Men han deler nok ikke min meningHuff daer mannen enig?!
Det tror jeg og:?Ikke hørt noe ennå, men jeg tror det![]()
Er helt kriminell når det kommer til å ha snop i huset, men tror ikke jeg hadde gått løs på guttungen sitt altsåHaha, er du så godtesjuk?![]()
Det er vel kanskje det som er problemet, jeg skulle sette inn en spiral jegOops sier man så, og så setter man inn en spiral denne denne høsten istedet
![]()
Jeg trodde jente. Men nå vet jeg ikke hva jeg trorJeg ogsåsatser på gutt!
![]()
Det betyr at meg må passe på å spise det mens jeg er her, for nå blir det et år til neste gang. Men skal kose meg med baby i mellomtida, så det får gå braHelt sikkert bare vanlig i nord![]()
Er helt kriminell når det kommer til å ha snop i huset, men tror ikke jeg hadde gått løs på guttungen sitt altså![]()
Ooh, sååå spennende! Herregud, tenk at du er mamma snart!Jepp, imorgen skal det sjekkes![]()
Jeg har jo tippet at du skal føde i morgen jeg. Blir spennendeJepp, imorgen skal det sjekkes![]()
Får du sovet og slappet av np da?Ingen føding på meg enda![]()
Hahahaha! Fort gjort av og til![]()
Får du sovet og slappet av np da?
Jeg har jo tippet at du skal føde i morgen jeg. Blir spennende![]()
Ooh, sååå spennende! Herregud, tenk at du er mamma snart!Husker forresten at fødselen min starta natta før jeg skulle på overtidskontroll
satt å så på "Masjävlar" mens riene stod på
Artig film da
![]()
Ok, bra det daHar ikke gjort annet enn å slappe av idagmen har ikke sovet noe på dagen.. Er ikke så trøtt lengre som jeg var
![]()
![]()