Skravletråd Juli.

God kveld! Her har vi blitt enige om å ikke dra på hytta allikevel. Skal ha bursdag for eldste på tirsdag og er en del som må ordnes først....
Tømte ut bassenget i sta, det lukta skikkelig gammelt fjøs under:o så var bare å få skura kroppen!!!
Så nå er jeg nydusjet og ammer mini i søvn og om ganske nøyaktig 4 timer har jeg bursdag:)
Godt med en dusj da ja;)
Moro med bursdag da! Hvor gammel blir du?:)

Hadde kjøpt litt for mye snop i taxfree forrige dagen så gubben samlet det sammen i ste og sa han skulle gjemme det så ikke jeg skulle gå og spise hele tiden. Da tok 4 åringen sitt godteri også og skulle gjemme det og så ikke jeg skulle ta det.
Altså jeg vet at jeg spiser mye godt, men å få høre noe sånt av en fire åring, makan!!!!

Jeg er nå 4 dager over termin med nr 2, og kjenner at jeg lurer på hva jeg har tenkt med nå som skolestart nærmer seg :P for her blir det nytt skoleår samtidig som vi skal bli kjent med lillebror Haha men satser på at det går ganske så bra og knirkefritt Haha

Dere har timet d da ja :p

Hadde kjøpt litt for mye snop i taxfree forrige dagen så gubben samlet det sammen i ste og sa han skulle gjemme det så ikke jeg skulle gå og spise hele tiden. Da tok 4 åringen sitt godteri også og skulle gjemme det og så ikke jeg skulle ta det.
Altså jeg vet at jeg spiser mye godt, men å få høre noe sånt av en fire åring, makan!!!!

Haha, er du så godtesjuk? ;)

Back
Topp