Ååh...du er vel søtHar ikke kontroll på hvor gamle de andre er jegSå for min del er du ikke gammal ihvertfall
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh...du er vel søtHar ikke kontroll på hvor gamle de andre er jegSå for min del er du ikke gammal ihvertfall
![]()
Ja det er jo typiskReiser hjem på søndag damen er meldt regn hjemme på mandag!!
Helt sikkert bare vanlig i nordNei, jeg tror kanskje den har sitt opphav i Saltdal litt utenfor Bodø. Så mulig den bare er vanlig her oppe. Men den er GOD!![]()
Da hadde jrg ikke vært herGod kveld søta
Mannen kommet?
40 er vel greit men å være i kategori 40-50 høres fælt utBlir 40 neste år!!![]()
Har mannen kommet altHelt utslitt jeg...
Flott, kanskje han finner utgangen![]()
Ikke hørt noe ennå, men jeg tror detHar m &m fått baby?
Godt med en dusj da jaGod kveld! Her har vi blitt enige om å ikke dra på hytta allikevel. Skal ha bursdag for eldste på tirsdag og er en del som må ordnes først....
Tømte ut bassenget i sta, det lukta skikkelig gammelt fjøs underså var bare å få skura kroppen!!!
Så nå er jeg nydusjet og ammer mini i søvn og om ganske nøyaktig 4 timer har jeg bursdag![]()
Hihi...takk søte duUng og sprek enda med andre ord![]()
Hehe...her har det vært tidkrevende legging av barnIkke mye liv her inne nå:O Er det fordi de fødende er borte??
Nei det ville jo vært for dumtDa hadde jrg ikke vært her![]()
Hva har du drevet med da??Helt utslitt jeg...
Jeg er nå 4 dager over termin med nr 2, og kjenner at jeg lurer på hva jeg har tenkt med nå som skolestart nærmer segfor her blir det nytt skoleår samtidig som vi skal bli kjent med lillebror Haha men satser på at det går ganske så bra og knirkefritt Haha
Ikke hørt noe ennå, men jeg tror det![]()
Hehe, okHehe...her har det vært tidkrevende legging av barn![]()
Hadde kjøpt litt for mye snop i taxfree forrige dagen så gubben samlet det sammen i ste og sa han skulle gjemme det så ikke jeg skulle gå og spise hele tiden. Da tok 4 åringen sitt godteri også og skulle gjemme det og så ikke jeg skulle ta det.
Altså jeg vet at jeg spiser mye godt, men å få høre noe sånt av en fire åring, makan!!!!