Kos dere på hyttaHer må huset ryddes HELT før vi skal prøve å ta en tur på hytta![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos dere på hyttaHer må huset ryddes HELT før vi skal prøve å ta en tur på hytta![]()
Aldri smakt og kommer aldri til å smakeDet er jo bare himmelsk godtog om man tar litt majones og agurk på så blir det ennå bedre
![]()
Helt vanlig fargelegging?Fargelegging for voksne! Skal visst være veldig avslappende
Jeg trenger en avstresser, så håper jeg liker d![]()
Hihi...det er jo fantastiskJepp...
Som sagt, veldig effektivt.
Bare tanken på det gjorde susen![]()
Ja, men ganske detaljerte bilder da.Helt vanlig fargelegging?![]()
Hmm...kanskje jeg skal prøveJa, men ganske detaljerte bilder da.
Aner ikke, ikke slått meg på trenden selv, men bokhandler f.eks vil jeg tro?Hmm...kanskje jeg skal prøve
Hvor kjøpes det?
Fargelegging for voksne! Skal visst være veldig avslappende
Jeg trenger en avstresser, så håper jeg liker d![]()
Høres fantastisk ut!Hallo
Jeg har fått trenet og nå soler jeg meg på verandaen mens barna plasker i basseng
Mannen har beiset to av verandaene![]()
Da kan jeg kikke der neste gang jeg er i byenAner ikke, ikke slått meg på trenden selv, men bokhandler f.eks vil jeg tro?
Veldig skeptiskHaha, det er godt jo![]()
Nei, egentlig svært lite fornuftig...men innser det jo nå da.Og det syntes du var veldig fornuftig når legen foreslår det? De fleste leger foreslår det nemlig av en grunn(sier hun som tidligere har nekta å ta imot Sm
)
Jeg følger ikke medDet er gøy!!ny trend nå..haha!
Hva bestemte du deg for?Ja, noe sånt![]()
Takk, vi nyter virkelig denne flotte dagenHøres fantastisk ut!Kos dere videre
![]()
Veldig skeptisk![]()
Du blander tre ingredienser hvor agurk er den eneste jeg kan tolerere, men helst slipper spise.Det er jo bare himmelsk godtog om man tar litt majones og agurk på så blir det ennå bedre
![]()