Det tror jeg påGod morgen!
Jo takk du...kjedelig å være her oghaha!
Når skal du på kontroll?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det tror jeg påGod morgen!
Jo takk du...kjedelig å være her oghaha!
Enig, her ble det ordnet av jordmor da jeg gikk 10 dager over med førsteDet er bare å ringe. Asap
Merkelig at man må ringe selv forresten. Eller, altså, logisk sånnsett siden den fødende vet dagen før at "ejeg har ikke født enda", mens timen jm bestiller på siste ordinøre kontroll gjerne blir unødvendig da de fleste føder før den kommer.
Bare ikke vært borti den løsningen før.
Kan ikke Skjønne at han trivdes inni det trolletHaha...han hadde det vel ikke travelt da![]()
Enig, her ble det ordnet av jordmor da jeg gikk 10 dager over med første
Synes uansett det er skummelt med overtid jeg...så ville ha mast litt![]()
Kanskje baby allerede er kommetHun hadde vel time kl 09![]()
Håper det smakte![]()
Det hørtes fristende ut. Var det godt?Jaja, så er da endelig frokosten klar, og det er slik man ender med å miste et måltid...
Grove pannekaker har mannen laget
HahaKan ikke Skjønne at han trivdes inni det trollet![]()
![]()
Kanskje baby allerede er kommet![]()
Kanskje baby allerede er kommet![]()
Godt han komJeg kom aldri så langt som overtdskontroll på sykehuset jeg, det lengste jeg har gått er 6 dager over, da skulle jeg ha "overtidskontroll" på legekontoret, og så skulle jeg hatt hos sykehuset uka etter om baby fortsatt ikke kom, men han kom jo
Det hørtes fristende ut. Var det godt?
Mye mulig?!Kanskje baby allerede er kommet![]()
Faktisk mulig det, ja
Dobbelt oppFaktisk mulig det, ja
Det hørtes fristende ut. Var det godt?
Dobbelt opp
Hun var jo 3cm i går. Mi var ute 3t etter 3cm. Så mulig det ja![]()
Ungene klarer seg sikkertDet gjorde det,
Men vi får vel ikke i ungene lunsj nå, selv ikke jeg har lyst på det faktisk. Så da blir vel neste middag sånn i 16-17 tiden da. Noe som tidsmessig bare er litt lenger mellom enn jeg foretrekker, men det fungerer. Ungene lider sikkert ingen nød. Og jeg får bare sikte på å gå oppover i vekt fra august av, tenker jeg