Skravletråd Juli.

Det er bare å ringe. Asap :)

Merkelig at man må ringe selv forresten. Eller, altså, logisk sånnsett siden den fødende vet dagen før at "ejeg har ikke født enda", mens timen jm bestiller på siste ordinøre kontroll gjerne blir unødvendig da de fleste føder før den kommer.

Bare ikke vært borti den løsningen før.
Enig, her ble det ordnet av jordmor da jeg gikk 10 dager over med første:)
Synes uansett det er skummelt med overtid jeg...så ville ha mast litt;)

Enig, her ble det ordnet av jordmor da jeg gikk 10 dager over med første:)
Synes uansett det er skummelt med overtid jeg...så ville ha mast litt;)

Jeg kom aldri så langt som overtdskontroll på sykehuset jeg, det lengste jeg har gått er 6 dager over, da skulle jeg ha "overtidskontroll" på legekontoret, og så skulle jeg hatt hos sykehuset uka etter om baby fortsatt ikke kom, men han kom jo

Håper det smakte:D

Det gjorde det,

Men vi får vel ikke i ungene lunsj nå, selv ikke jeg har lyst på det faktisk. Så da blir vel neste middag sånn i 16-17 tiden da. Noe som tidsmessig bare er litt lenger mellom enn jeg foretrekker, men det fungerer. Ungene lider sikkert ingen nød. Og jeg får bare sikte på å gå oppover i vekt fra august av, tenker jeg

Hmm da kom ikke frøkna hjem i dag da, hun sover en ekstra natt hos besteforeldrene. Så hva skal jeg ha til middag i dag? Noe enkelt, lett, ikke kvalmende, uten tomat, løk, svin, sterke ting... noen som har tips eller? Hadde pasta og salat i går så frister ikke i dag :P

Jeg kom aldri så langt som overtdskontroll på sykehuset jeg, det lengste jeg har gått er 6 dager over, da skulle jeg ha "overtidskontroll" på legekontoret, og så skulle jeg hatt hos sykehuset uka etter om baby fortsatt ikke kom, men han kom jo
Godt han kom;)
Jeg måtte grine meg til å bli satt igang etter 10 dager...:( min jordmor og gynekolog anbefalte det pga lite fostervann, men sykehuset nektet!
Jeg vant til slutt da;) og ungen kom ut grønn av bæsj...

Det gjorde det,

Men vi får vel ikke i ungene lunsj nå, selv ikke jeg har lyst på det faktisk. Så da blir vel neste middag sånn i 16-17 tiden da. Noe som tidsmessig bare er litt lenger mellom enn jeg foretrekker, men det fungerer. Ungene lider sikkert ingen nød. Og jeg får bare sikte på å gå oppover i vekt fra august av, tenker jeg
Ungene klarer seg sikkert:)
Håper du også legger på deg snart!

Back
Topp