Kos deg med alt du skalHei alle sammen! Får ikke skravla mye idag, men håper å få tid til litt i kveld. Skal på handletur og besøk og sånn.og kose meg med familien♥ Hva er deres planer?
Håper mannen kommer å så skal vi vel på en gåtur oppi fjellet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos deg med alt du skalHei alle sammen! Får ikke skravla mye idag, men håper å få tid til litt i kveld. Skal på handletur og besøk og sånn.og kose meg med familien♥ Hva er deres planer?
Hei!Her har jeg gått glipp av mye skravling, ser jegDagene har gått med til å sove, spise og jobbe. Nå tar jeg meg noen fridager på hytta, uten dekning og strøm.
Der var vi forrige ukeSkal til Kristiansand![]()
Åh, ja får satse på det. Blir liksom ikke heeelt den samme kosen når man ikke er samla..? Fjelltur høres fantastisk ut! Skulle dratt på topptur jeg nå mens vi er her på ferie, men går ikkeKos deg med alt du skal
Håper mannen kommer å så skal vi vel på en gåtur oppi fjellet
Det ble tøft![]()
Takk :-DWow! Så flink du er![]()
Det er deg vel undt! Kos deg :-DHer har jeg gått glipp av mye skravling, ser jegDagene har gått med til å sove, spise og jobbe. Nå tar jeg meg noen fridager på hytta, uten dekning og strøm.
Jeg er født 3 uker for sent, men er da ikke sååå tregDet kan hende det Hehe litt morsomt er det hvertfall at det stemmer på enkelte![]()
Kos dere!
God tur![]()
God tur og kos dere masse![]()
Takk det skal jegGod morgen alle![]()
I dag skal vi pakke til ferietur i morgen.Hei alle sammen! Får ikke skravla mye idag, men håper å få tid til litt i kveld. Skal på handletur og besøk og sånn.og kose meg med familien♥ Hva er deres planer?
God morgen!God morgen
Må skravle litt før jeg står opp og ikke har dekning lenger
Kengubarnet sover fortsatt
Noen topptur blir det ikke men vi har en seter vi går til som er superÅh, ja får satse på det. Blir liksom ikke heeelt den samme kosen når man ikke er samla..? Fjelltur høres fantastisk ut! Skulle dratt på topptur jeg nå mens vi er her på ferie, men går ikke![]()
Vi skal på grilling hos svigerfar, men først bare slappe av noen timer og se om vi husker både frokost og lunsj i dag.Hei alle sammen! Får ikke skravla mye idag, men håper å få tid til litt i kveld. Skal på handletur og besøk og sånn.og kose meg med familien♥ Hva er deres planer?
Er best dekning i annekset å der sover vi ; )God morgen!
Er det bare dekning i senga???![]()
Hehe, glemte dere det i går? Her blir det vel lunsj på det lokale vertshuset når vi er på handleturVi skal på grilling hos svigerfar, men først bare slappe av noen timer og se om vi husker både frokost og lunsj i dag.
Takk det skal jeg![]()
God morgeningen tegn enda ?
Vi glemte lunsj. De andre dro på skolen (fotballbanen) og jeg la meg for å sove.Hehe, glemte dere det i går? Her blir det vel lunsj på det lokale vertshuset når vi er på handleturhåper på møsbrømlefse!
![]()
Avslapping og grilling høres jo supert ut! Hva skal grilles?
Vi glemte lunsj. De andre dro på skolen (fotballbanen) og jeg la meg for å sove.Hehe, glemte dere det i går? Her blir det vel lunsj på det lokale vertshuset når vi er på handleturhåper på møsbrømlefse!
![]()
Avslapping og grilling høres jo supert ut! Hva skal grilles?