Skravletråd Juli.

Hei alle sammen! Får ikke skravla mye idag, men håper å få tid til litt i kveld. Skal på handletur og besøk og sånn.og kose meg med familien♥ Hva er deres planer?
Kos deg med alt du skal:)
Håper mannen kommer å så skal vi vel på en gåtur oppi fjellet

Her har jeg gått glipp av mye skravling, ser jeg :) Dagene har gått med til å sove, spise og jobbe. Nå tar jeg meg noen fridager på hytta, uten dekning og strøm.
Hei!:) Ja, har lurt på hvor du har blitt av:P ikke vært no særlig på meg heller altså.. Men må sette inn høygiret nå om jeg skal greie det:) Fortsatt ingen aning om hvor jeg ender, men du er jo trygg, så du får bare ta ferie med god samvittighet. Uten dekning og strøm hørtes forresten deilig ut! Kos deg masse!:)

God morgen:)
Må skravle litt før jeg står opp og ikke har dekning lenger ;)
Kengubarnet sover fortsatt

Kos deg med alt du skal:)
Håper mannen kommer å så skal vi vel på en gåtur oppi fjellet
Åh, ja får satse på det. Blir liksom ikke heeelt den samme kosen når man ikke er samla..? Fjelltur høres fantastisk ut! Skulle dratt på topptur jeg nå mens vi er her på ferie, men går ikke :(

Det kan hende det Hehe litt morsomt er det hvertfall at det stemmer på enkelte :)
Jeg er født 3 uker for sent, men er da ikke sååå treg :-P

Men etter utallige igangsettelser som endte i KS og at jeg var så lita så tror de vel nå at jeg ble født for tidlig :-o
At terminen var feil :-o

Hei alle sammen! Får ikke skravla mye idag, men håper å få tid til litt i kveld. Skal på handletur og besøk og sånn.og kose meg med familien♥ Hva er deres planer?
I dag skal vi pakke til ferietur i morgen.
Så skal ungene bort til noen kompiser, da vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre, om jeg skal slappe av litt kanskje ;-)

Åh, ja får satse på det. Blir liksom ikke heeelt den samme kosen når man ikke er samla..? Fjelltur høres fantastisk ut! Skulle dratt på topptur jeg nå mens vi er her på ferie, men går ikke :(
Noen topptur blir det ikke men vi har en seter vi går til som er super:)

Går fint å ikke være samla hele ferien Men når man er innstilt på at han skal komme så blir det litt nedtur når han da ikke kommer likevel

Vi skal på grilling hos svigerfar, men først bare slappe av noen timer og se om vi husker både frokost og lunsj i dag.

Vi skal på grilling hos svigerfar, men først bare slappe av noen timer og se om vi husker både frokost og lunsj i dag.
Hehe, glemte dere det i går? Her blir det vel lunsj på det lokale vertshuset når vi er på handletur:) håper på møsbrømlefse!:)
Avslapping og grilling høres jo supert ut! Hva skal grilles?

Hehe, glemte dere det i går? Her blir det vel lunsj på det lokale vertshuset når vi er på handletur:) håper på møsbrømlefse!:)
Vi glemte lunsj. De andre dro på skolen (fotballbanen) og jeg la meg for å sove.

Aner ikke hva som skal grilles, visste ikke at vi skulle dit før sent i går kveld.

Vi glemte lunsj. De andre dro på skolen (fotballbanen) og jeg la meg for å sove.

Aner ikke hva som skal grilles, visste ikke at vi skulle dit før sent i går kveld.

Svigerfar som ordner, vel han og min "stesvigermor".

Hangup.

Dobbelposter, med og uten korreksjon

Back
Topp