Skravletråd Juli.

Skulle ønske jeg hadde født fem uker før. Så hadde han sluppet bursdag midt i ferien når alle er borte:(

Det er en liten detalj, reelt sett. Man ønsker seg ikke et prematurt barn for det.

Sant det...litt kjip tid å ha bursdag på:rolleyes:
Min eldste har 27.juni...kjedelig det også siden skolen er slutt og mange er borte:(
Har bursdag i juli selv så er vant til det, men er litt leit for mamma hjertet å fortelle at så mange ikke kan kommer akkurat på dagen:(

Sant det...litt kjip tid å ha bursdag på:rolleyes:
Min eldste har 27.juni...kjedelig det også siden skolen er slutt og mange er borte:(

Jeg har 3.8 og anså det aldri som kjipt. Jeg har feiret bursdag på ferie mange år, kake fikk jeg om så med krem pisket for hånd på et fjell et sted uten innlagt vann. Vi var dog ofte hjemme, og hadde familieselskap. Klasseselskap hadde jeg når skolen begynte igjen.

Etter termin skulle jeg hatt bursdag ca nå, men det hadde ikke gjort noen forskjell, hadde det det da? Broren min har i april og ofte i påskeferien. Mamma hadde glatt heller fått ham i juni som han skulle....

Det tyder jo på at det skjer noe da.
Ti min mellom riene sa du? Hvor lenge varer de da? Brukt rieteller? Det KAN jo faktisk starte av det du har fått så langt uten at du trenger resten av igangsettinga i morgen....

Våknet til det kl 2 i natt, nå er det vel rundt 5-8 min mellom. De er rundt 40 sekunder, så ikke umulig det skjer noe:)

Noen tar det vel for gitt at noen andre lærer de det.....

Skolen.... er det ikke skolen som har ansvar for alt her i verden?

Strengt tatt er de vel innom tema i bhg også? de planter i alle fall ting der...

Men det er lov å snakke med ungene sine selv også faktisk. Eldste var altså 2-3 år det året han hadde sin første sommerjobb som vannegutt av tomater, og han syntes det var spennende

Med rier hvert ti. minutt som du ikke klarer sove gjennom nå går det nepe fire dager før denne er ute altså! Når er timen i morgen? Mulig du ikke trenger den, tenker jeg...
Så lenge? :o Ja, men da er du ihvertfall igang :p

Håper jeg slipper 4 døgn ja:o hehe
Skal inn kl 9 i morgen tidlig:D

Nei selvfølgelig ikke.

Det er jo faktisk en del på terminforum som en god måned før, opp i halvannen til to, er klare for å få ut ungene "den er jo ferdig nok nå" liksom.... skremmende...

Våknet til det kl 2 i natt, nå er det vel rundt 5-8 min mellom. De er rundt 40 sekunder, så ikke umulig det skjer noe:)

Du får følge med om det tar seg opp, og du MÅ ikke vente til i morgen tidlig med å dra inn vet du... om det blir action før, mener jeg. Men det er jo mulig det ikke skjer noe mer også da. Min andre hadde rier til 4 cm, og så nada rier i 12 timer....

Siden du kjenner noe krysser vi fingra for det går fort. Med min første måtte jeg gjennom åtte tabletter, de tok vannet, rier på pose alt, lå der en hel arbeidsuke, men kjente ingen ting...
Så at det har begynt å murre er bra:)

Murringene har jeg hoppet over:p haha
Har ikke sovet siden 2 i natt pga riene, og var 3 cm før de satt inn ballongen, så krysser fingrene for at det har skjedd noe mer iløpet av dagen:)

Huff nei det er ikke bra..

Men ungen er jo ferdig nok, bare ikke så stor, og det er jo fint, så blir det ikke så vondt å presse den ut, også harman ikke fått så mye strekkmerker enda, og en liten baby er jo bare kos, så er den liten litt lenger, de vokser jo så fort. Også passer det jo ikke å få til termin for det er i påska, i jula, i sommerferien eller whatever, så det er bedre å få den før, nemlig.

Back
Topp