Kosta vel 1200 nå på salg.....Er ikke de svindyre da???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kosta vel 1200 nå på salg.....Er ikke de svindyre da???
Skulle ønske jeg hadde født fem uker før. Så hadde han sluppet bursdag midt i ferien når alle er borte![]()
Åå nei.. Av hva?Nei han har blitt smittet av noen kollegaer...
Har bursdag i juli selv så er vant til det, men er litt leit for mamma hjertet å fortelle at så mange ikke kan kommer akkurat på dagenSant det...litt kjip tid å ha bursdag på
Min eldste har 27.juni...kjedelig det også siden skolen er slutt og mange er borte![]()
Spennende!Nei, ser dårlig ut.. M&m skal inn imorgen, og får sikkert da![]()
Sant det...litt kjip tid å ha bursdag på
Min eldste har 27.juni...kjedelig det også siden skolen er slutt og mange er borte![]()
Jaja. God tid han daIkke fødsel her hellerlillebror sier vist at vi skal ta det en annen dag Haha
![]()
Nei selvfølgelig ikke.Det er en liten detalj, reelt sett. Man ønsker seg ikke et prematurt barn for det.
Det tyder jo på at det skjer noe da.
Ti min mellom riene sa du? Hvor lenge varer de da? Brukt rieteller? Det KAN jo faktisk starte av det du har fått så langt uten at du trenger resten av igangsettinga i morgen....
Spennende!
Merker du ennå ingenting?![]()
Altfor tidlig etter min smak
Men ut måtte han..
Noen tar det vel for gitt at noen andre lærer de det.....
Med rier hvert ti. minutt som du ikke klarer sove gjennom nå går det nepe fire dager før denne er ute altså! Når er timen i morgen? Mulig du ikke trenger den, tenker jeg...
Så lenge?Ja, men da er du ihvertfall igang
![]()
Nei selvfølgelig ikke.
Våknet til det kl 2 i natt, nå er det vel rundt 5-8 min mellom. De er rundt 40 sekunder, så ikke umulig det skjer noe![]()
Huff nei det er ikke bra..Det er jo faktisk en del på terminforum som en god måned før, opp i halvannen til to, er klare for å få ut ungene "den er jo ferdig nok nå" liksom.... skremmende...
Jaja. God tid han da![]()
Siden du kjenner noe krysser vi fingra for det går fort. Med min første måtte jeg gjennom åtte tabletter, de tok vannet, rier på pose alt, lå der en hel arbeidsuke, men kjente ingen ting...
Så at det har begynt å murre er bra![]()
Huff nei det er ikke bra..
Fortsatt 2,5 t igjen av dagenHoho! Ingen føding idag![]()