Skravletråd Juli.

God ettermiddag;)
Nå blir det snart baby her:D
De syntes jeg hadde litt lite fostervann, så jeg ble tøyd litt før de satt inn ballong. Skal tilbake i morgen tidlig og da får jeg ikke dra hjem igjen uten babyen min:D

Hurraaa!! :D Håper min og kommmer snart...

Kan man sikkert, men særlig dersom det er blitt litt lengde på det, så er det ikke så greit å klippe vått gress, det er tungt, og det klaker seg mye mer.
Jepp, det er mine argumenter også;)
Men mannen er ikke enig! '*Koko*

Tok med kengubarnet på tur jeg. Trengte litt alenetid.. to uker oppå andre er litt mye
Det er det...

Sier hun som fikk svigermor på besøk for to uker siden, og kom hit for ei uke siden, og drar hjem på søndag, og tidvis teller dagene...

God ettermiddag;)
De syntes jeg hadde litt lite fostervann, så jeg ble tøyd litt før de satt inn ballong. Skal tilbake i morgen tidlig og da får jeg ikke dra hjem igjen uten babyen min:D
Hurra, så herlig:D og veldig spennende!!
Lykke til siste innspurt:D

Hei :-D

Har sendt ungene til noen venner, de skulle bade og kose seg.

Jeg er mutters alene hjemme :-D
Skal vaske gulvet på badet og rydde litt da. Har lett frem ungenes armringer til ferien.

Så måtte jeg innom dere en tur ;-)
Nyt tiden litt alene hjemme du:D
Hvor er mannfolket??

Stemmer at jeg har hvert på ferie, kom hjem mandagskveld. Men nå som jeg er alene hjemme er mobilen mer i bruk igjen :P
Hehe!Ja, da skjønner jeg;) Så forresten på TV fra noe sånn stort vikinge-greier for noen dager siden, tror det var på vestlandet noe sted. Da tenkte jeg på deg:) Var du der?

Hehe!Ja, da skjønner jeg;) Så forresten på TV fra noe sånn stort vikinge-greier for noen dager siden, tror det var på vestlandet noe sted. Da tenkte jeg på deg:) Var du der?

Nei jeg har ikke hvert på Vestlandet nå men på Sørlandet og i Østfold :)

God ettermiddag;)

Oi! Hurra!! Snart baby! Så gøy! :D Lykke til!!

Back
Topp