God ettermiddag
Nå blir det snart baby her![]()
De syntes jeg hadde litt lite fostervann, så jeg ble tøyd litt før de satt inn ballong. Skal tilbake i morgen tidlig og da får jeg ikke dra hjem igjen uten babyen min![]()
Hurraaa!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God ettermiddag
De syntes jeg hadde litt lite fostervann, så jeg ble tøyd litt før de satt inn ballong. Skal tilbake i morgen tidlig og da får jeg ikke dra hjem igjen uten babyen min![]()
Jepp, det er mine argumenter ogsåKan man sikkert, men særlig dersom det er blitt litt lengde på det, så er det ikke så greit å klippe vått gress, det er tungt, og det klaker seg mye mer.
Jeg vet jo detMen det er ikke lurt
Flott han kommer i morgen daSitter på verandaen å leser bok. I morgen kommer mannen forhåpentligvis siden han ikke kom i dag
Yes savner han jeg. Nesten to uker uten han er nok
Vi får nå se. Han må bli frisk førstFlott han kommer i morgen da![]()
Det er det...Tok med kengubarnet på tur jeg. Trengte litt alenetid.. to uker oppå andre er litt mye
Vi skal være sammen i 9 dager til..Det er det...
Sier hun som fikk svigermor på besøk for to uker siden, og kom hit for ei uke siden, og drar hjem på søndag, og tidvis teller dagene...
Nei, best å holde seg inneSkjønner jeg veldig godtog jeg som hater plenklipping i utgangspunktet syntes ikke det hørtes festlig ut Haha
Ja det synes jeg jo du skalMen at det går ann å gjøre en slik feil dakanskje jeg må til byn og spise is istedet da om det blir fint vær istedenfor regn Haha
![]()
Hurra, så herligGod ettermiddag
Nyt tiden litt alene hjemme duHei :-D
Har sendt ungene til noen venner, de skulle bade og kose seg.
Jeg er mutters alene hjemme :-D
Skal vaske gulvet på badet og rydde litt da. Har lett frem ungenes armringer til ferien.
Så måtte jeg innom dere en tur ;-)
Kom han idag da?Hjemme å jobbet
ÅjjaDe er her alle sammen![]()
Hehe!Ja, da skjønner jegStemmer at jeg har hvert på ferie, kom hjem mandagskveld. Men nå som jeg er alene hjemme er mobilen mer i bruk igjen![]()
Hehe!Ja, da skjønner jegSå forresten på TV fra noe sånn stort vikinge-greier for noen dager siden, tror det var på vestlandet noe sted. Da tenkte jeg på deg
Var du der?
God ettermiddag