Sitter på verandaen å leser bok. I morgen kommer mannen forhåpentligvis siden han ikke kom i dag
Det blir nok kjekt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sitter på verandaen å leser bok. I morgen kommer mannen forhåpentligvis siden han ikke kom i dag
Oopsda tok jeg feil
![]()
Yes savner han jeg. Nesten to uker uten han er nokDet blir nok kjekt
Yes savner han jeg. Nesten to uker uten han er nok
Hurra for snart babyGod ettermiddag
Nå blir det snart baby her
De syntes jeg hadde litt lite fostervann, så jeg ble tøyd litt før de satt inn ballong. Skal tilbake i morgen tidlig og da får jeg ikke dra hjem igjen uten babyen min![]()
Funka på meg ;-)Da må det prøves, ja![]()
Stimulerte kynnerne mine iallefallDet gir ikke rier, men det stimulerer dem dersom de trenger det.
Jippi.God ettermiddag
De syntes jeg hadde litt lite fostervann, så jeg ble tøyd litt før de satt inn ballong. Skal tilbake i morgen tidlig og da får jeg ikke dra hjem igjen uten babyen min![]()
God ettermiddag
Hurra hurra :-DGod ettermiddag
Nå blir det snart baby her![]()
Stimulerte kynnerne mine iallefall![]()
Hei :-D
Har sendt ungene til noen venner, de skulle bade og kose seg.
Jeg er mutters alene hjemme :-D
Skal vaske gulvet på badet og rydde litt da. Har lett frem ungenes armringer til ferien.
Så måtte jeg innom dere en tur ;-)
Ble ikke gulvvask på meg heller, jeg rydda leker og støvsuge leketeppet borte i lekeavdelingen av stua og har tørka støvJeg har sendt ungene på skolen/fotballbana med faren (eller egentlig, han hadde lyst å ta dem med seg dit)
Så jeg er nesen mutters alene jeg også, hunden er her da.
Jeg har dog ingen intensjoner om å vaske gulv, jeg planlegger å krabbe til sengs...
God ettermiddag
Jeg oggggggggJeg vil også være aleeeene
Så koselig![]()
Du holder til i landet da?
Er bare 3 dager over, men jordmor ville ha meg inn tidlig pga liten tilvekst. Har på følelsen at jeg ikke drar hjem igjen da![]()
Så gøy. TvitviGod ettermiddag