Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sovna igjen jeg og våknet av ett hyl for 10 min siden :-oGod morgen Klatremusa
Håper dere får en flott dag!
Eller brystvortestimulering ;-)Æsj, ja må vel prøve noe sånt![]()
Det blir sikkert bra :-DI dag kommer kanskje mannen![]()
Om han kommer blir det braDet blir sikkert bra :-D
Eller brystvortestimulering ;-)
Ja, det er jo det da. Det går til tider greit å følge medEr jo ganske rolig her for tiden
Bare titt innom du så sklir du nok fort inn![]()
Det ble jeg bedd om av jm under fødselen til lillesøster, da riene begynte å roe seg ned noe hun skulle ut. Det funka.Ja, får prøve det og![]()
Da har det sikkert forandra seg der siden daEn eller to ganger når søstra mi var lita, (type 20 år siden), og når jeg møtte mannen på jobbsamling for 8 år siden![]()
Det er nå. Dvs for en time siden. Spent!Uuææ, det er jo nå! Lykke til!!![]()
Hvor han han vært?I dag kommer kanskje mannen![]()
Det har forandra seg en del siden jeg var liten til vi begynte å dra dit for fire år siden med ungene. Og litt nytt hvert år er det jo gjerne.Da har det sikkert forandra seg der siden da![]()
Det ble jeg bedd om av jm under fødselen til lillesøster, da riene begynte å roe seg ned noe hun skulle ut. Det funka.
Det er samme hormon i den nesesprayen man får når man ammer og ikke før til utdrivning, som i ei sprøyte som gis som riestimulerende. Jeg fødte hjemme, sånn sprøyte har de ikke, men å stimulere brystvortene frigir samme hormon naturlig.
Hei på degGod morgen
Bare meg som ervåken her![]()
Greit å ha noe å henge fingrene i
Vi har planer om en tur på stranda![]()
Ikke hørt fra henne enda er vel positivt...Ja, veldig spennende![]()