Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi var i år, for to år siden og for fire år siden. Da var jo lillesøster baby, da
"Il tempo ekstra gigante" er ny av året.D var høydepark når jeg var der, men ikke berg og dalbane og sånn.
Nei opp på fjelletJa, sånn var detEr det sånn langt-inni-skogen-hytte?
Det er det jaDet er alt for lite :/
Jeg også. Skjer innimellom. Ikke ofteSkulle ønske jeg og kunne det
Har forberedt meg på å gå makstid hele veien jeg, men blir jo litt utålmodig allikevel daForbereder meg heller på å gå en uke over jeg, så slipper jeg bli så utålmodig. Jeg ble litt "tatt på senga" når lillesøster kom et par dager før da, jeg hadde jo planer...
"Il tempo ekstra gigante" er ny av året.
Kanskje jeg må prøve daDa har du gått gipp av no![]()
Ikke om du går etter de nye. Da er du vel godt innaforJa, min og.. Heller idag enn imorgen..
Jeg som hadde bestemt at han skulle få kreps som stjernetegn..da må han komme før torsdag![]()
Håper du fikk sove til sluttHaha
God natt til deg og
Har enda ikke fått sove her da..
Håper du fikk sove til slutt
Eller ikke...![]()
Ikke om du går etter de nye. Da er du vel godt innafor![]()
Hei snuppaHei jenter :-D
Vært rolig fra meg idet siste.
Har ikke orka skravle så mye :-o
Og så nærmer det seg danmarkstur på oss, så litt å tenke på ang det.
Men stikker innom i ny og ne ;-)
I kveld har jeg vært hos en kollega og skravlet :-D
Det var veldig koselig :-D
Hørtes koselig ut med husmorferieI morgen er det til Kongeparken med barna og kose oss ekstraPå torsdag reiser jeg på husmorferie til ei av mine bestevenninner. Hu bor på østlandet. Vi ble faktisk kjent gjennom her. Og de siste 4 årene har vi vært hos hverandre 1 gang i året ca
Neste år får hu komme til meg da. Da blir det 30 årsfest
![]()
Gleder meg veldig.
Mann og barn får kose seg hjemme. Får prøve å få gjort så mye husarbeid det går. Så ser det sikkert like lekkert ut når jeg kommer tilbake sent søndagHaha
Hurra, hurraI morgen kommer mannen![]()
Har visst kommet et nyttHæ, nye?![]()
![]()
Jaja...da får du nøye deg med litt søvnFikk det..litt ihvertfall
Dårlig med action da![]()