Skravletråd Juli.

Heje, ja hun ville jo ikke ha den 20 :p
Ja, håper også det...kjedelig å gå på overtid :(
Har ikke rukket å gå på overtid jeg :-o

Var sikker på å gå over med eldste fordi jeg kom tre uker etter.
Men han tok meg bokstavelig på seng og kom på menstermin fore dager før ultermin.
Og yngste ble tatt med planlagt ks, to dager før menstermin og vel ei uke før ultermin.

Er faktisk en dame som har gått med et foster i magen helt til hun døde ;-)
Et dødt foster vel og merke...
Har vel hørt om noe slikt ja, men det er så ekstremt sjelden at jeg regner ikke med det skjer. Og ihvertfall ikke når man vet det er en fullvokst baby inni der:p

Har ikke rukket å gå på overtid jeg :-o

Var sikker på å gå over med eldste fordi jeg kom tre uker etter.
Men han tok meg bokstavelig på seng og kom på menstermin fore dager før ultermin.
Og yngste ble tatt med planlagt ks, to dager før menstermin og vel ei uke før ultermin.

Ville heller hatt litt før enn mange dager etter :p var forberedt på å få før, men ikke på å gå så lenge over..
Men selv ble jeg født ihvertfall en uke over tiden..

Forbereder meg heller på å gå en uke over jeg, så slipper jeg bli så utålmodig. Jeg ble litt "tatt på senga" når lillesøster kom et par dager før da, jeg hadde jo planer...

I morgen er det til Kongeparken med barna og kose oss ekstra :D På torsdag reiser jeg på husmorferie til ei av mine bestevenninner. Hu bor på østlandet. Vi ble faktisk kjent gjennom her. Og de siste 4 årene har vi vært hos hverandre 1 gang i året ca :D Neste år får hu komme til meg da. Da blir det 30 årsfest :p
Gleder meg veldig.

Mann og barn får kose seg hjemme. Får prøve å få gjort så mye husarbeid det går. Så ser det sikkert like lekkert ut når jeg kommer tilbake sent søndag :p Haha

Back
Topp