Helt enig. Men det blir vel. Kan tenke meg at august/september blir skikkelig fin tid![]()
Jeg håper virkelig det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt enig. Men det blir vel. Kan tenke meg at august/september blir skikkelig fin tid![]()
Man lærer aldriTil tross for at en vet bedre![]()
Mye mulig detHelt enig. Men det blir vel. Kan tenke meg at august/september blir skikkelig fin tid![]()
Så rart, de pleier jo å sjekke litt når man er på overtid?!![]()
Hei og hå!
Bare innom for å si hei![]()
Går det bra med skravlehønsa?
Ferien er over herbahh
Fri dag da, men i morgen er det på jobb.
Fått unna en hel del ærender og endelig funnet drømmebordet til stuen etter å ha vært på jakt i evigheter og avbestilt osv![]()
Nå er det snart negletime på frøkna,yayy![]()
Håper du koser degSitter på en super lekeplass i stryn![]()
Der får du nok en skikkelig sjekkHu sa ingenting heller...men om det ikke har skjedd noe til torsdag, så skal jeg på overtidskontroll på sykehuset![]()
Koselig at du titter innomHei og hå!
Ferien er over herbahh
Fått unna en hel del ærender og endelig funnet drømmebordet til stuen etter å ha vært på jakt i evigheter og avbestilt osv![]()
Hei og hå!
Ferien er over herbahh
Sitter på en super lekeplass i stryn![]()
Ja. Er i permisjon denne sommeren jeg. Så skal ikke klageMye mulig detheldige de som har sen ferie i år!
Bra mini har det fint da ihvertfallBle ingen stripping neidet ble ikke nevnt heller... Men mini har det visst helt fint i magen ennå. Har han ikke komt seg ut til torsdag, skal jeg på overtidskontroll
![]()
Skjønner ikke du orker alt dette sā nærme fødsel!Da er det kun trappa igjen å beise. Og jeg har IKKE tenkt til å ta et strøk til ihvertfall. Nå er jeg sliten![]()
Stripping er i grunn ikke så vondt. Go for itBra mini har det fint da ihvertfall
Kommer vel uansett stripping eller eihehe
Spent på hva min jordmor sier i morgen. Vet ikke helt om jeg ønsker stripping egentlig, og hun har vel ikke nevnt noe om tidligere at hun gjør det heller, men er jo spennende med siste kontroll før overtidskontroll på sykehuset dahehe
Skjønner ikke du orker alt dette sā nærme fødsel!![]()
Har vel egentlig ikke så mye med smerten å gjøre, men mer at noen skal fikle oppi der uten at det egentlig er noe grunn for detStripping er i grunn ikke så vondt. Go for it![]()