Skravletråd Juli.

Hei og hå!
Bare innom for å si hei;)
Går det bra med skravlehønsa?
Ferien er over her:( bahh:(
Fri dag da, men i morgen er det på jobb.
Fått unna en hel del ærender og endelig funnet drømmebordet til stuen etter å ha vært på jakt i evigheter og avbestilt osv:P
Nå er det snart negletime på frøkna,yayy:)

Hei og hå!
Fått unna en hel del ærender og endelig funnet drømmebordet til stuen etter å ha vært på jakt i evigheter og avbestilt osv:P

Hei hei! Fremdeles ferie her. Er hos foreldrene mine med barna. Mannen er hjemme på jobb.

Få se bilde av bordet da!!

Hei og hå!
Koselig at du titter innom:D
Hvor har du funnet bordet??

Hei og hå!

Håper du har hatt en fin sommer. :)

Her går det fint :D

Ble ingen stripping nei :) det ble ikke nevnt heller... Men mini har det visst helt fint i magen ennå. Har han ikke komt seg ut til torsdag, skal jeg på overtidskontroll :)
Bra mini har det fint da ihvertfall:)
Kommer vel uansett stripping eller ei:p hehe
Spent på hva min jordmor sier i morgen. Vet ikke helt om jeg ønsker stripping egentlig, og hun har vel ikke nevnt noe om tidligere at hun gjør det heller, men er jo spennende med siste kontroll før overtidskontroll på sykehuset da:) hehe

Da er det kun trappa igjen å beise. Og jeg har IKKE tenkt til å ta et strøk til ihvertfall. Nå er jeg sliten:p

Bra mini har det fint da ihvertfall:)
Kommer vel uansett stripping eller ei:p hehe
Spent på hva min jordmor sier i morgen. Vet ikke helt om jeg ønsker stripping egentlig, og hun har vel ikke nevnt noe om tidligere at hun gjør det heller, men er jo spennende med siste kontroll før overtidskontroll på sykehuset da:) hehe
Stripping er i grunn ikke så vondt. Go for it:D

Skjønner ikke du orker alt dette sā nærme fødsel! :o

Det må jo gjøres:o og samboer er på jobb.
Ferdig nå da, så nå er det vel egentlig bare toppen på rekkverket igjen, men der har jeg ikke kjøpt maling enda;)

Nå går det ihvertfall an å sitte der så snart det har tørka på gulvet:D

Stripping er i grunn ikke så vondt. Go for it:D
Har vel egentlig ikke så mye med smerten å gjøre, men mer at noen skal fikle oppi der uten at det egentlig er noe grunn for det:p haha

Back
Topp