Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
7 tiden holder nok
Deilig å få ryddet før sengetidDa er det ryddet etter dagens besøk, ungene sover og jeg har en misstanke på at mannen har gjort det samme..
God kveld og velkommen hjemGod kveld
Hjemme igjen fra søs
Da er biletter til i morgen bestilt, og sendt til svigerfar for print siden svigermor ikke har fungerende printer pr nå. Avtalt å møte svigerfar med fam 8.30, så vi må opp tidlig, må vel herfra absolutt senest 8.15, hvilket vil si si ungene klare for å gå på do klokken 8, etter frokost og tannpuss. Mao... opp i 7 tiden?
Så lenge dere er oppe til 7 burde vel det holde. Men det kommer vel an på hvor flinke dere evnt er til å stå opp med en gang kl ringer![]()
Sånn...da har hunden fått "lang" tur
Så lang som bekkenet tillot idag ihvertfall...
Mannen mener at i alle fall den første av oss bør stå opp 630 så da melder jeg ham frivillig til å stå opp først![]()
Så flink du erjeg fant ut det var vanskelig å gå langt med en baby som presser seg nedover, så jeg overlot det til samboer
hehe
Hunderfossen
Åå så morroSånn...da har hunden fått "lang" tur
Så lang som bekkenet tillot idag ihvertfall...
Åå så morrohar dere lang vei ?
Da ble han nok fornøyd![]()
Hadde holdt lenge her hvertfallSatser på det.
Hehe, det gikk fint herhar jo nesten ikke gått noenting de siste dagene..
Det var forressten flaks at jeg tok han med ut..han har visst fått overdrevent mye snacks av "Farmor" mens han var på hyttetur![]()
Vi måtte sikkert ha kasta hele gulvteppet imorgen tidlig viss ikke![]()
StakkarsJa, det var bra både for han og oss
Var visst ikke helt god i magen![]()
Hehe. Bortskjemt på tur?
Bra du fikk luftet ham da![]()
Stakkarsdeilig å komme seg ut litt da
Tror ikke det har noe med graviditeten å gjøre egentligNam nam ! Cravings på sjokolade ?elsker m&m men den gule da
![]()
Hadde holdt lenge her hvertfall
Åå så morrohar dere lang vei ?
Ja, hu gir han for mye mat og godsaker...så blir han jo bare uggen i magen
Var greit å komme seg ut litt for min del og egentligselv om det regna...