Skravletråd Juli.

Da er biletter til i morgen bestilt, og sendt til svigerfar for print siden svigermor ikke har fungerende printer pr nå. Avtalt å møte svigerfar med fam 8.30, så vi må opp tidlig, må vel herfra absolutt senest 8.15, hvilket vil si si ungene klare for å gå på do klokken 8, etter frokost og tannpuss. Mao... opp i 7 tiden?

Så lenge dere er oppe til 7 burde vel det holde. Men det kommer vel an på hvor flinke dere evnt er til å stå opp med en gang kl ringer;)

Så lenge dere er oppe til 7 burde vel det holde. Men det kommer vel an på hvor flinke dere evnt er til å stå opp med en gang kl ringer;)

Mannen mener at i alle fall den første av oss bør stå opp 630 så da melder jeg ham frivillig til å stå opp først :P

Sånn...da har hunden fått "lang" tur :)
Så lang som bekkenet tillot idag ihvertfall...

Så flink du er:) jeg fant ut det var vanskelig å gå langt med en baby som presser seg nedover, så jeg overlot det til samboer:p hehe

Mannen mener at i alle fall den første av oss bør stå opp 630 så da melder jeg ham frivillig til å stå opp først :P

Høres ut som en grei avtale;) hehe

Så flink du er:) jeg fant ut det var vanskelig å gå langt med en baby som presser seg nedover, så jeg overlot det til samboer:p hehe

Hehe, det gikk fint her :) har jo nesten ikke gått noenting de siste dagene..
Det var forressten flaks at jeg tok han med ut..han har visst fått overdrevent mye snacks av "Farmor" mens han var på hyttetur :o
Vi måtte sikkert ha kasta hele gulvteppet imorgen tidlig viss ikke :p

Hehe, det gikk fint her :) har jo nesten ikke gått noenting de siste dagene..
Det var forressten flaks at jeg tok han med ut..han har visst fått overdrevent mye snacks av "Farmor" mens han var på hyttetur :o
Vi måtte sikkert ha kasta hele gulvteppet imorgen tidlig viss ikke :p

Hehe. Bortskjemt på tur? :o
Bra du fikk luftet ham da:)

Hadde holdt lenge her hvertfall

Vi er jo ikke kjent for å være raske da, og ungene er ikke så veldig superraske når de er trøtte (de må jo helt klart vekkes) men de er vel noe raskere når det er for å rekke dette. Utfordringen er bare at vi er fire stykker som ikke spiser fort når matlysta ikke er våken....

Ja, hu gir han for mye mat og godsaker...så blir han jo bare uggen i magen :(
Var greit å komme seg ut litt for min del og egentlig :p selv om det regna...

Det er jo ikke bra for ham stakkar:( ville sagt fra hvis det er sånn ofte, for det er jo ikke noe positivt for vofsen din selv om det kanskje er godt der og da:p

Back
Topp