Skravletråd Juli.

Wow, det var litt vel raskt :o
Syns det jeg og. Ihvertfall med tanke på at det tar 40 minutter å kjøre til sykehuset:p haha
Men tror det var snakk om et par timer ihvertfall på de to første...

Hvordan sjokolade ? :) elsker sjokolade !
God kveld :) kost deg ?
e1d07fde0260d43f330e9a850866cb1c

Pluss mye mer..er i Sverige så har handlet inn mengder :p

Syns det jeg og. Ihvertfall med tanke på at det tar 40 minutter å kjøre til sykehuset:p haha
Men tror det var snakk om et par timer ihvertfall på de to første...

Haha, superfødsel da!
Nei, jeg håper på en sånn midt i mellom en :p ikke for rask, ikke for lang :p

Da er biletter til i morgen bestilt, og sendt til svigerfar for print siden svigermor ikke har fungerende printer pr nå. Avtalt å møte svigerfar med fam 8.30, så vi må opp tidlig, må vel herfra absolutt senest 8.15, hvilket vil si si ungene klare for å gå på do klokken 8, etter frokost og tannpuss. Mao... opp i 7 tiden?

Da er biletter til i morgen bestilt, og sendt til svigerfar for print siden svigermor ikke har fungerende printer pr nå. Avtalt å møte svigerfar med fam 8.30, så vi må opp tidlig, må vel herfra absolutt senest 8.15, hvilket vil si si ungene klare for å gå på do klokken 8, etter frokost og tannpuss. Mao... opp i 7 tiden?
Så bra :) hvor skal du ?

Hadde heller satset på 06:30 enn 07:00 :rolleyes:

7 tiden holder nok

Hadde heller satset på 06:30 enn 07:00 :rolleyes:
630? som i to timer før vi skal møte dem antatt et kvarters tid herfra?

Vi er vel og merke treige av oss i hverdagen, men her er det "på med klær, spis frokost, puss tenner" For de voksnes del også "lag frokost" og "pakk med det nødvendige", men det bør da vel være overkommelig?

Back
Topp