Koselig daJeg dytter fortsatt i meg sjokolade... Mmmmm
![]()
Hvordan sjokolade ?God kveld
Hjemme igjen fra søs
God kveld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Koselig daJeg dytter fortsatt i meg sjokolade... Mmmmm
![]()
Hvordan sjokolade ?God kveld
Hjemme igjen fra søs
Nei, har hørt noen rykter om dette. Min tante sa de hadde intense og raske fødsler... vet ikke helt hvor raske de to første var, men jeg kom på 50 min som 3. mann
Kan godt drøye litt lengre enn det![]()
Syns det jeg og. Ihvertfall med tanke på at det tar 40 minutter å kjøre til sykehusetWow, det var litt vel raskt![]()
Hvordan sjokolade ?elsker sjokolade !
God kveldkost deg ?
Syns det jeg og. Ihvertfall med tanke på at det tar 40 minutter å kjøre til sykehusethaha
Men tror det var snakk om et par timer ihvertfall på de to første...
Den M&M's en tar jeg....![]()
Pluss mye mer..er i Sverige så har handlet inn mengder![]()
Haha, superfødsel da!
Nei, jeg håper på en sånn midt i mellom enikke for rask, ikke for lang
![]()
![]()
Kinder sjokolade er så gooodt![]()
Hehe den har jeg kastet meg over akkurat nå..hadde en stor pose med demNamnam! Twiiiiix!!![]()
Hehe den har jeg kastet meg over akkurat nå..hadde en stor pose med dem![]()
Nei raske er ikke å anbefaleNei, har hørt noen rykter om dette. Min tante sa de hadde intense og raske fødsler... vet ikke helt hvor raske de to første var, men jeg kom på 50 min som 3. mann
Kan godt drøye litt lengre enn det![]()
Nam nam ! Cravings på sjokolade ?![]()
Så braDa er biletter til i morgen bestilt, og sendt til svigerfar for print siden svigermor ikke har fungerende printer pr nå. Avtalt å møte svigerfar med fam 8.30, så vi må opp tidlig, må vel herfra absolutt senest 8.15, hvilket vil si si ungene klare for å gå på do klokken 8, etter frokost og tannpuss. Mao... opp i 7 tiden?
Hadde heller satset på 06:30 enn 07:00Da er biletter til i morgen bestilt, og sendt til svigerfar for print siden svigermor ikke har fungerende printer pr nå. Avtalt å møte svigerfar med fam 8.30, så vi må opp tidlig, må vel herfra absolutt senest 8.15, hvilket vil si si ungene klare for å gå på do klokken 8, etter frokost og tannpuss. Mao... opp i 7 tiden?
7 tiden holder nokDa er biletter til i morgen bestilt, og sendt til svigerfar for print siden svigermor ikke har fungerende printer pr nå. Avtalt å møte svigerfar med fam 8.30, så vi må opp tidlig, må vel herfra absolutt senest 8.15, hvilket vil si si ungene klare for å gå på do klokken 8, etter frokost og tannpuss. Mao... opp i 7 tiden?
Så brahvor skal du ?
630? som i to timer før vi skal møte dem antatt et kvarters tid herfra?Hadde heller satset på 06:30 enn 07:00![]()