Skravletråd Juli.

Skjønner du vil ha sol ja. I dag har jeg stått ute og beiset i det deilige været:) har vært litt vind da, men sola var her;)
Venninnegjeng som drar eller?

Så heldig du er ! Her har vi hatt bare noen få fine sommerdager, og det er bare trist :( Nei faktisk sammen med min mor og to søstre :) Har en funksjonshemmet søster, så vi drar jo mest for hennes del :)

Den var veldig god:) må jo teste ismaskinen samboer kom hjem med for litt siden;)
Jeg fikk iskremmaskin til jul for noen år siden, men har enda ikke pakket den opp :rolleyes:
Men nå har jeg kjøpt denne boken så da er det vel på tide :P
0

Samme her, og blir like skuffa hver morgen :p
Jeg og.
Sleng deg med i natt da;) hehe

Er jo så typisk om det skjer noe i natt siden den 20. er den ene datoen jeg ikke vil det skal skje noe:p

Så heldig du er ! Her har vi hatt bare noen få fine sommerdager, og det er bare trist :( Nei faktisk sammen med min mor og to søstre :) Har en funksjonshemmet søster, så vi drar jo mest for hennes del :)

Var tordenvær her tidligere i uka da...:p

Skjønner. Men det blir sikkert veldig koselig med en jentetur sammen dem og da:D

Var tordenvær her tidligere i uka da...:p

Skjønner. Men det blir sikkert veldig koselig med en jentetur sammen dem og da:D

Torden er gøy da :D Ikke regn, regn og atter regn hver eneste dag :p Jaa, vi skal nok kose oss :D

Back
Topp