Så artig å kunne overraske dem skikkeligSå deilig. Hehe de ble veldig overrasketDe hadde ikke helt forvent det så det var moro
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så artig å kunne overraske dem skikkeligSå deilig. Hehe de ble veldig overrasketDe hadde ikke helt forvent det så det var moro
![]()
Det høres godt utHer stapper jeg i meg sjokolade
![]()
![]()
Helt perfektBra søndagsaktivitet det![]()
Å? Fortalte dere på en spesiell måte?!Det tok forresten litt tid før de fant det ut![]()
Ja det var moroSå artig å kunne overraske dem skikkelig![]()
Skjønner du vil ha sol ja. I dag har jeg stått ute og beiset i det deilige værethar vært litt vind da, men sola var her
Venninnegjeng som drar eller?
Ja sønnen min hadde en T-skjorte med skiften: StorebrorÅ? Fortalte dere på en spesiell måte?!![]()
Jeg fikk iskremmaskin til jul for noen år siden, men har enda ikke pakket den oppDen var veldig godmå jo teste ismaskinen samboer kom hjem med for litt siden
![]()
Jeg og.Samme her, og blir like skuffa hver morgen![]()
Å ismaskin! det ønsker jeg meg ogsåDen var veldig godmå jo teste ismaskinen samboer kom hjem med for litt siden
![]()
Så heldig du er ! Her har vi hatt bare noen få fine sommerdager, og det er bare tristNei faktisk sammen med min mor og to søstre
Har en funksjonshemmet søster, så vi drar jo mest for hennes del
![]()
Weee, gleder meg!!![]()
Jepp, og han er like godtesyk som megGenialt!de må jo brukes..
Jeg fikk iskremmaskin til jul for noen år siden, men har enda ikke pakket den opp
Men nå har jeg kjøpt denne boken så da er det vel på tide
![]()
Ååh...så herlig daJa sønnen min hadde en T-skjorte med skiften: Storebror![]()
Tror han betalte en 100lapp for den eller noeÅ ismaskin! det ønsker jeg meg også![]()
Var tordenvær her tidligere i uka da...
Skjønner. Men det blir sikkert veldig koselig med en jentetur sammen dem og da![]()
Er jo ikke skummelt detHahah, skulle ønsk jeg var tøff nok i trynet til å gjøre det altså ! Hadde vært så kult![]()